Korporatīvā pārvaldība ilgtermiņa vērtības veidošanai
Foto: Publicitātes foto

Pēdējās desmitgades laikā labas korporatīvās pārvaldības jautājumi ir iekarojuši būtisku vietu gan valsts, gan privāto uzņēmēju dienaskārtībā. Līdztekus aug vērtību nozīme, it sevišķi – ekonomikā ienākot jaunām paaudzēm, kas jēgpilnas dzīves un sabiedrības sadarbības iespējas stāda augstāk par patēriņu un ekonomisko statusu. Kas šajā kontekstā ir labas korporatīvās pārvaldības jaunie virzieni un praktiskas ieviešanas nākamie soļi?

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

EY: sabiedrības vērtības arvien vairāk ietekmē labas pārvaldības būtību

Šoreiz, pēdējā EY sarunu cikla "Korporatīvā pārvaldība ilgtermiņa vērtības veidošanai. Neizmantotais potenciāls, vērtības dimensijas un izaicinājumi" tikšanās reizē EY partneris Nauris Kļava runās ar Andri Grafu, Baltijas korporatīvās pārvaldības institūta viceprezidentu un Latvijas pārstāvniecības vadītāju. Saruna par jaunākajām vēsmām labas korporatīvās pārvaldības jomā. Ilgtspējas jautājumi un sociālā atbildība no "labas gribas" iniciatīvas kļūst par obligāta prasību, kas jāvērtē un jāievēro. Kā pareizi iedzīvināt ilgtspējas iespējas ne tikai mārketinga vēstījumu līmenī? Praksē daudz konkrētāk iezīmējas uzņēmuma vai institūcijas padomes loma, saprotamas misijas un stratēģijas definēšanas nozīme, kā arī darbinieku iesaiste.

Kā deklaratīvus saukļus pārvērst izmērāmos rādītājos, kas virza patiesas un pozitīvas izmaiņas? Korporatīvās pārvaldības esence faktiski ir par to, kā uzņēmuma vērtības tiek ieviestas praksē. Vadības līderības piemērs nekad nav bijis tik svarīgs.

Skatieties sarunu trešdien 26. maijā pulksten 11.00 portālā DELFI!

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form