Foto: Publicitātes attēls
Izaugsmes programmas lekciju par klientu izpētes tēmu vadīja pakalpojumu dizaina un stratēģiskā mārketinga komunikācijas eksperte Liene Kupča.

Viņa apskatīja šādus jautājumus:

Kādēļ ir svarīgi pārbaudīt pieņēmumus par savu klientu un kā to paveikt?
Kādi ir rīki, ar kuru palīdzību identificēt un saprast savu klientu vērtības un vajadzības?
Kādi ir klientu segmentēšanas pamatprincipi un informācijas strukturēšana?
Kādā veidā pārbaudīt produkta piemērotību tirgus vajadzībām?

Par lektori: Liene Kupča vairāk kā 18 gadus ir darbojusies stratēģiskās mārketinga komunikācijas jomā, strādājot uzņēmumos Lattelecom/Tet, Ideju Forums, vadošajās radošajās un mediju aģentūrās McCan, TBWA. 2019. gadā Liene pievienojās stratēģiskā dizaina aģentūras Rethink vadībai Latvijā, pievēršoties pakalpojumu dizaina jautājumiem un palīdzot iestādēm un uzņēmumiem pilnveidot savu pakalpojumu lietojamību. Tostarp Liene piedalījusies pilotprojekta Dobeledara.lv izveidē.

Pievienojieties lekcijas tiešraidei 28. oktobrī plkst. 9:30 un uzdodiet savus jautājumus lektorei tiešsaistē.

Vairāk par Izaugsmes programmu un pārējām lekcijām programmas rudens sesijā skatīt šeit >>

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!