Vingrojumi, ko vari izpildīt arī mājās

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: PantherMedia/Scanpix

Ja vēlies nodarboties ar sportu mājas apstākļos, piedāvājam iepazīties ar vingrojumiem un to programmām dažādiem mērķiem. Iegūsti slaidāku vidukli, spēcīgākas rokas vai vienkārši uzlabo savu pašsajūtu!

Izskaties labi arī no aizmugures un jūties lieliski! Vingrojumi mugurai

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Lai arī ikdienā mēs bieži tam nepievēršam uzmanību, arī uz muguras atrodas ļoti daudz muskuļu, kuriem, tāpat kā pārējam ķermenim, ir jābūt formā. Mēs tos izmantojam, lai paceltu kādu sīkumu no grīdas vai pārvietotu lielākus smagumus. Tā piedalās praktiski jebkurā kustībā, ko veicam. Lai palīdzētu muguru uzturēt formā, "Health" ir apkopojis piecus vienkāršus vingrinājumus tās stiprināšanai.

Lasīt vairāk

Populārākās problēmzonas un veidi, kā ar tām veikli tikt galā

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Ja svētku labumi jau paēsti un pamazām sākam atgriezties realitātē, paskatoties spogulī, atkal pašām sāk traucēt šķietamās nepilnības. Kam sēžamvieta šķiet mazliet par lielu, kam augšstilbi nepareizajā izmērā... Šoreiz piedāvājam padomos, kā cīnīties ar populārākajām problēmzonām.

Lasīt vairāk

Slaids un tvirts augums: vingrojumu komplekss visam ķermenim

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Lai arī pludmales sezona pavisam tālu, ja vasarā vēlēsies pasaulei atrādīt tvirtu un muskuļotu ķermeni, par to jau jāsāk domāt tagad. Lūk, šoreiz piedāvājam sešu vingrojumu kompleksu četros posmos. Sāc ar šodienu!

Lasīt vairāk

Trīs vienkārši vingrinājumi plakanam vēderam un izturībai, ko var veikt mājās uz grīdas

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Vasara tuvojas ar joni - tas redzams gan dabā, gan arī paši jūtam spēku pieplūdumu. Šis ir īstais laiks, lai uzsāktu vingrot. Lūk, trīs vingrojumi, ko ikviens pirms gulētiešanas vai pēc pamošanās, var izpildīt mājās, lai uzlabotu fizisko formu un izskatu.

Lasīt vairāk

Divu nedēļu fitnesa izaicinājums: treniņš kājām, vēderpresei un rokām

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Ja esi pieņēmusi vairākus izaicinājums pilnveidot savu ķermeni vai arī to nekad neesi darījusi un vēlies izmēģināt kaut ko jaunu, iespējams, noderēs šis "Popsugar" fitnesa ekspertu izveidotais treniņu plāns, kas iekļauj kāju, roku, vēderpreses treniņu, kas pieradinās tevi nedēļā vairākas reizes parūpēties par savu ķermeni arī turpmāk. Šim īsajam treniņam laiku savā aizņemtajā ikdienā varēs atrast ikviens.

Lasīt vairāk

Kā tikt pie glīta, sportiska puncīša – septiņi vienkārši vingrojumi

Ceļvedis iesācējiem: kā sākt sportot un sasniegt gaidītos rezultātus
Foto: Shutterstock

Glīts, sportisks puncītis nav nekāda neiespējamā misija. Ja ne tikai trūkst muskuļu stingrības, bet ir arī tauku "riepiņa", uzdevums gan prasīs mazliet ilgāk laika, jo vispirms jātiek vaļā no liekajām rezervēm. "Zdorovie" iesaka septiņus efektīvus vingrojumus vēderpreses muskuļu stiprināšanai.

Lasīt vairāk

Vingrojam svaigā gaisā: par trenažieri kļūst parka kāpnes

Vasarā izkustēties, protams, vispatīkamāk un arī veselīgāk ir svaigā gaisā. Gribi vingrot, bet grūti izprātot, kādus vingrojumus vislabāk veikt? Idejas sniedz "Fazer Dzīvā" āra nodarbību un fitnesa kluba "Veselības Fabrika" trenere Rebeka Gabrāne. Šoreiz – vingrojumi, ko iespējams veikt, izmantojot kāpnes, kas atrodamas teju katrā parkā un pastaigu vietā.

Lasīt vairāk

Source

DELFI Viņa

Tags

Sarakstu karuselis Veselīgs dzīvesveids Fitness Vingrojumi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form