Izplatīti mīti, kas traucē iegūt sportisku augumu
Foto: Scott Webb / cc

Par veselību un savu augumu jādomā ne vien tad, kad tuvojas pludmales sezona, bet arī tad, kad tā, principā, jau aiz muguras. Jāatzīst, ka cilvēki, kuri nevar dižoties ar lielāko apņēmību, bieži vien fiziskajām aktivitātēm ātri vien atmet ar roku, jo neredz kārotos rezultātus, bet tā tas ir arī tādēļ, ka talkā netiek ņemti efektīvākie paņēmieni, ticot iesakņojušiem mītiem. "Fitday" komanda apkopoja piecus populārākos mītus par to, kā atbrīvoties no liekajiem kilogramiem, bet mēs vaicājām viedokli "Vingrosev.lv" sertificētajai fizioterapeitei ar specializāciju sporta jomā – Indrai Nadziņai.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lai iegūtu "sešpaku" uz vēdera, bieži jāveic presīte

Ja tev ap vēderu ir tā sauktais "peldriņķītis", arī ar ļoti enerģisku presītes vingrojumu veikšanu diemžēl būs krietni par maz, lai tiktu pie kārotās "sešpakas" jeb skaista un stingra vēdera.

Kā teic Nadziņa, tas ir komplekss process: "Lai iegūtu "sešpaku", nepietiek tikai ar presītes vingrinājumiem. Bieži vien presīte jau ir, bet to nevar saskatīt, jo tā slēpjas zem krietna slānīša vēdera tauku. Tieši tāpēc, lai iegūtu labi trenētu un pamanāmu "sešpaku", papildus presītēm ir jāveic ilgstošs kardio (aerobs) treniņš, kur tiek dedzinātas kalorijas. Pluss ļoti cītīgi jāseko līdzi uzturam."

Te atradīsi lērumu vingrojumu visam ķermenim, ko veikt mājās bez speciāla ekipējuma.

Tags

Fitness Veselīgs dzīvesveids
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form