Vingrojumi plakanam puncītim

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

3. Kāju taisnošana

Guļus uz muguras, rokas savienotas aiz galvas, pleci atcelti no grīdas, kājas saliektas ceļos un paceltas virs sevis, vēders nedaudz ievilkts.

Pamīšus iztaisno te vienu, te otru kāju, ķermeņa augšdaļu turot nekustīgu. Turpini tā 30 sekundes.

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

4. Augšējā presīte

Guļus uz muguras, jostas vieta piespiesta pie paklājiņa, kājas saliektas ceļos, pēdas uz grīdas, rokas aiz galvas.

Izelpas laikā atcel ķermeņa augšdaļu (tikai lāpstiņas, nevis vidukli), ieelpas laikā atgriezies sākumstāvoklī. Tā 30 reizes.

Source

rutks.lv

Tags

Fitness Fitness Vingrojumi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form