Sānu modelēšana

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

5. Kāju celšana sānis

Apgulies uz sāna, balstā uz elkoņa. Elkonim jābūt tieši zem pleca. Otra roka uz gurna vai aiz galvas (atkarībā no spējām).

Izelpas laikā vienlaikus atcel abas kājas no grīdas, ieelpas laikā – nolaid atpakaļ uz grīdas.

Izpildi 30 reizes, pēc tam tikpat, guļot uz otra sāna.

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

Dažādībai un papildus arī kāju treniņam starp potītēm vari turēt bumbu.

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

6. Sānu 'planks'

Apgulies uz sāna, balstā uz viena elkoņa, kājas taisnas, otra roka aiz galvas. Atcel dibenu no vingrošanas paklājiņa tā, lai ķermenis veidotu taisnu līniju. Izturi šādā stāvoklī 30 sekundes, pēc tam izpildi vingrojumu uz otra sāna. Ja vēlies palielināt vingrojuma sarežģītības pakāpi, stāvi balstā nevis uz elkoņa, bet uz taisnas rokas.

Source

rutks.lv

Tags

Fitness Fitness Vingrojumi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form