Ieteikumi labākam miegam, ja gultu dali ar partneri
Foto: Shutterstock

Gulēšana blakus mīļotajam cilvēkam brīnišķīga un mierīga izskatās tikai romantiskās filmās. Realitātē gultas dalīšana var būt cēlonis miega trūkumam, turklāt tas ne vienmēr notiek tāpēc, ka esat pārāk aizrāvušies viens ar otru, lai gulētu. Grozīšanās un knosīšanās, segas noraušana, krākšana un svīšana – kā gan tas var nekaitēt miegam?

Piedāvājam iepazīties ar pieciem "Popsugar" ekspertu ieteikumiem pāriem, lai gulēšana vienā gultā nebūtu cēlonis miega trūkumam.

Nekādu viedierīču jūsu gultā

Ja vēlies izgulēties, neņem telefonu līdzi gultā un neļauj to darīt arī savam partnerim. Jau rakstījām, ka viedierīču izstarotā gaisma kaitē miegam. Tomēr tas nav vienīgais traucēklis. Lūgumi padot un nolikt tālruni, kā arī pieslēgšana pie lādētāja un ziņu pārbaudīšana nakts vidū var būt ne tikai kaitinoša, bet tā patiešām traucēt aizmigt un izgulēties.

Iegādājieties atbilstošu matraci

Tad, kad pērkat gultu, dīvānu vai matraci, uz kā ļausieties saldiem sapņiem, ir svarīgi apsvērt, vai tas būs piemērots jums abiem. Pats galvenais, lai guļvieta ir pietiekami liela. Tāpat der padomāt, lai grozīšanās nekustinātu visu matraci, jo tad gulēt kopā ar partneri būs grūtāk – ikviena kustība miegā var pamodināt otru. Vēl ir jāņem vērā abu partneru vēlmes, jo, ja vienam matracis būs par cietu vai krietni par mīkstu, gulēšana būs traucēta abiem.

Katram sava sega

Ir ļoti patīkami ieritināties otra azotē zem lielas, mīkstas segas, bet pēc iemigšanas sākotnēji tik mīlīgā gulēšana var pārvērsties karā par segu. Ja jums katram būs sava sega, ir mazāka iespējamība otru nejauši pamodināt naktī. Tāpat izpaliks arī kašķis par to, cik biezu segu izvēlēties, jo vienam ir pārāk karsti, bet otrs tikmēr jūtas nosalis.

Mīlēšanās pirms miega

Sekss pirms gulēšanas uzlabo miega kvalitāti gan sievietēm, gan vīriešiem. Ja tev blakus ir partneris, kāpēc gan patīkamā veidā nepalīdzēt otram gulēt labāk? Ja mīlēšanās laikā tiek sasniegts orgasms, izstrādājas hormoni - dopamīns un endorfīns. Abi hormoni mazina stresu un nomierina ķermeni.

Dodieties pie miera vienā laikā

Lai labi izgulētos, ir svarīgi doties pie miera vienlaikus, nepamodinot vienam otru. Ja viens no partneriem dodas gulēt vēlāk, ir liela iespēja, ka pārģērbšanās, gaismas ieslēgšana un iekārtošanās zem segas pamodinās otru. Tāpat ir izpētīts, ka pāri ar atšķirīgiem gulēšanas režīmiem strīdas biežāk.

Source

DELFI Viņa

Tags

Attiecības Miegs Bezmiegs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form