Domā 'svaigi'


Kāpēc un kā samazināt sāls patēriņu ikdienas uzturā
Foto: Shutterstock

Protams, ne visiem pārtikas produktiem, kurus patērē ikdienā jābūt svaigiem vai mājās gatavotiem, taču lielākie sāls saturētāji ir pārstrādātie produkti, kurus iegādājamies veikalā. Amerikas Sirds asociācija iesaka atturēties no ''sāļā sešinieka'' – ķīmiski apstrādātajiem produktiem, kas satur lielāko sāls daudzumu. Tostarp ierindojas:

  • sālīta gaļa;
  • pica;
  • zupas;
  • maize;
  • vista;
  • burito un tako.

Šādu jau gatavu produktu vietā vislabāk izvēlēties svaigu gaļu un zivis vai augu izcelsmes olbaltumvielu avotus, piemēram, tofu, pupiņas vai lēcas. Tāpat brīžiem, kad vēlēsies panašķēties, turi pa rokai kādu augli vai dārzeni. Kā arī, ja patiesi vēlies samazināt dienas laikā uzņemto sāls daudzumu, par ļaunu nenāks vismaz sākotnēji uzturēt ēdiena dienasgrāmatu, kurā atzīmētos paradumus vislabāk pārrunāt ar speciālistu.

Tags

Ēdiens Sievietes veselība Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form