Pievērs uzmanību porciju lielumam un izmanto garšaugus un garšvielas


Kāpēc un kā samazināt sāls patēriņu ikdienas uzturā
Foto: Shutterstock

Iepriekš minētais ieteikums – lasīt un salīdzināt produktu etiķetēs rakstīto – pavisam noteikti var būt noderīgs, lai noteiktu produktos esošo sāls daudzumu. Taču svarīgi arī pievērst uzmanību apēsto porciju lielumam. Kāpēc? Apēdot divtik vai pat trīstik lielāku porciju, tu uzņem arī divtik vai trīstik vairāk sāls. Un, iespējams, tu par to neesi aizdomājusies, bet tava izvēle ēst, piemēram, maltīti ar nelielu sāls daudzumu kļūst bezjēdzīga, jo lielāka tās porcija palielina uzņemto sāls daudzumu.

Savukārt paturpinot par iepriekš minēto gatavošanu mājās – varbūt tev šķiet, ka nav iespējams pagatavot garšīgu maltīti bez sāls, taču tu rūgti maldies. Garšaugu un garšvielas ļoti labi spēj tikt galā vienas, taču atceries – iegādājoties veikalā jaunus maisījumus, arī šeit pievērs uzmanību iepakojumu etiķetēm un izvēlies tos, kuri nesatur sāli. Piemēram, ķiploku sāls vietā izvēlies ķiploku pulveri.

Tags

Ēdiens Sievietes veselība Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form