Septiņi šķietami nekaitīgi paradumi, kas palēnina vielmaiņu
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tu cītīgi trenējies un centies ēst mazāk un veselīgāk, tomēr svars spītīgi stāv uz vietas? Iespējams, pie vainas ir ikdienišķi paradumi, kuru nodarīto kaitējumu centieniem nomest liekos kilogramus pat neapzinies, informē "Women's Health".

Tu neuzņem pietiekoši daudz ūdens

Organismam nepieciešams šķidrums, lai tas varētu pilnvērtīgi funkcionēt. Ja tas nenotiek, palēninās arī kaloriju dedzināšanas process. Jāpiebilst, ka ieteicams dzert aukstu ūdeni, kura uzsildīšana no organisma arī prasīs zināmu enerģiju, tādējādi veicinot svara zaudēšanu.

Tu uzņem pārāk maz D vitamīna

Ja organismā trūkst D vitamīna, svars krītas lēnāk un izsalkuma hormona līmenis organismā ir augstāks. Eksperti šai sakarā iesaka lietot īpašus vitamīnus vai uztura bagātinātājus laika posmā no novembra līdz martam, kad saņemam mazāk saules gaismas.

Tu veic tikai kardio vingrojumus

Ja trenējoties veic tikai kardio vingrojumus, nepievēršot uzmanību muskuļu masas palielināšanai, tava vielmaiņa var kļūt lēnāka. Tieši muskuļi sadedzina vairāk kaloriju un, jo lielāka to masa, jo vairāk kaloriju patērēsi arī miera stāvoklī.

Tev ir paradums našķēties vakaros

Ikviens zina, ka regulāras ēdienreizes veicina vielmaiņas darbību, bet, kā izrādās, to dara arī divpadsmit stundu pavadīšana, neuzņemot pārtiku.

Tu guli pārāk maz

Ja regulāri neizgulies, jūti lielāku izsalkumu, ka arī kāri pēc neveselīgiem produktiem. Lai no tā izvairītos, guli vismaz septiņas stundas, ceļoties vienā un tai pašā laikā, kā arī nelietojot kofeīnu saturošus dzērienus vakaros. Jāpiebilst, ka kofeīns gan ir ļoti ieteicams, ja vēlies zaudēt svaru – īpaši, ja to lieto zaļās tējas veidā.

Tu nemitīgi esi satraukta

Ja nemitīgi izjūti stresu, organisma paaugstinās stresa hormona kortizola līmenis. Tas savukārt "ieslēdz" tauku krāšanas režīmu, kavējot svara zaudēšanu.

Tu uzņem par daudz pesticīdu un ēd no plastmasas traukiem

Ja tev šķiet, ka dari visu, lai zaudētu svaru, bet efektu nejūti, iespējams, pie vainas ir ķīmiskas vielas, kas atrodamas plastmasā, kā arī dārzeņu un augļu mākslīgajā mēslojumā. Izvairies no ēšanas un dzeršanas no plastmasas traukiem, kā arī rūpējies par pēc iespējas svaigāku un dabiskāku produktu lietošanu.

Source

DELFI sievietēm

Tags

Diēta D vitamīns Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form