Saskaņā ar "GfK Retail and Technology Baltic" datiem LG tirgus daļa viedtālruņu segmentā šāgada pirmajā ceturksnī Baltijas valstīs bija 10,2%. "Kursors.lv" pieļauj, ka LG telefoni Baltijas valstīs vairs nebūs arī mobilo sakaru operatoru piedāvājumā, kas lielā mērā nosaka, kādus telefonus pircēji šajās valstīs izvēlas.

"LG stratēģija tirgus pozīciju stiprināšanai Eiropas reģionā paredz uzņēmuma darbības pārtraukšanu mobilo iekārtu segmentā Baltijas valstīs. LG turpinās pildīt visas savas saistības pret klientiem, kas iegādājušies vai iegādāsies mobilās ierīces no oficiālajiem LG izplatītājiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā, nodrošinot garantijas servisu un pēcpārdošanas apkalpošanu visu to lietošanas periodu," preses paziņojumā norāda Kens Hongs, LG komunikāciju direktors.

"Pretēji dažiem izskanējušajiem apgalvojumiem, nekādi lēmumi attiecībā uz izmaiņām LG mobilo iekārtu biznesa darbībām citos Eiropas tirgos nav pieņemti. Mēs esam pārliecināti, ka šāda stratēģija ļaus uzņēmumam efektīvāk pārvaldīt savus resursus, turpinot piedāvāt vislabākos produktus LG klientiem visā Eiropā," rezumē Hongs.

Atgādinām, ka gada sākumā LG prezentēja modulāro viedtālruni "G5", kuram bija iespējams atkarībā no lietotāja vēlmes mainīt akumulatora, fotokameras vai mūzikas atskaņotāja moduli.