Tādējādi informācijas trūkuma dēļ ārvalstu tūristi nonāk problēmsituācijās ar biļešu kontrolieriem un var tikt izsēdināti no autobusa, kas nerada iespaidu par Rīgu kā tūristiem draudzīgu pilsētu.
Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA), sadarbojoties ar Latvijas Tūrisma aģentu asociāciju ALTA un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju (LVRA) ir nosūtījusi vēstuli Rīgas domes priekšsēdētājam Jānim Birkam (TB/LNNK) un "Rīgas satiksmes" vadībai, informējot par radušos problēmsituāciju un priekšlikumiem tās novēršanai.
Daudzās Eiropas Savienības valstīs sabiedriskā transporta līdzekļos, kas apkalpo lidostu pasažierus, nav paredzēta maksa par bagāžas pārvadāšanu, informē TAVA.
Tūristi norāda, ka būtu iegādājušies nepieciešamās bagāžas biļetes, ja būtu informēti par nepieciešamību tās iegādāties.
Ņemot vērā iepriekšminēto, lai padarītu Rīgu ārvalstu tūristiem draudzīgāku, TAVA, LVRA un ALTA ir izstrādājušas iespējamos priekšlikumus situācijas uzlabošanai.
Viens no priekšlikumiem ir novietot Rīgas 22.maršruta autobusa pieturās un autobusos informāciju angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem, kā arī atskaņot audio ierakstus angļu, vācu un krievu valodā par bagāžas pārvadāšanas noteikumiem.
Otrs priekšlikums ir atjaunot 22.maršruta autobusā konduktora amatu (ar svešvalodas zināšanām), kurš varētu sniegt tūristiem informāciju par braukšanas noteikumiem un bagāžas pārvadāšanas maksu, kā arī informāciju par tūristus interesējošām pieturvietām.