Savukārt bērnu vecāki ir pārliecināti, ka alkohola ražotāji reklāmās apzināti orientējušies uz jauniešiem. Arī mediķi uzskata, ka alkoholisko dzērienu lietošanas pieaugums nepilngadīgu jauniešu vidū saistāms ar spirtoto dzērienu agresīvo reklāmu.
ASV gandrīz 30 procenti jauniešu vecumā no 12 līdz 20 gadiem vismaz reizi mēnesī lieto alkoholu, turklāt jauniešu vidū arvien populārāki kļūst stiprie dzērieni, liecina ASV Veselības ministrijas dati.
Aptuveni puse no jauniešiem, kas jaunāki par 21 gadu, piedalās iedzeršanās, kad vienā reizē izlieto vairāk nekā piecas devas alkohola.
Vislielākās bažas izraisa tas, ka daudzi jaunieši atsakās no viegliem alkoholiskajiem dzērieniem par labu stiprajam alum, ogu vīniem un degvīnam.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit