Salacgrīvas Dome plānojusi veikt speciālistu un iedzīvotāju aptauju par nepieciešamību būvēt apvedceļu un jaunu tiltu pār Salacu, lai nodrošinātu autoceļa "Via Baltica" satiksmes intensitātei atbilstošu ceļa būvniecību, ziņo Limbažu rajona laikraksts "Auseklis".
28.septembrī parakstīts trīspusējs līgums starp VAS "Vidzemes ceļi", VAS "Latvijas valsts ceļi" un Salacgrīvas Domi par Satiksmes ministrijas papildu finanšu (vairāk nekā Ls 15 000) piešķiršanu tranzīta ielu uzturēšanai. Šos līdzekļus plānots ieguldīt Salacas tilta remontā, kas sāksies šonedēļ.

Domē iesniegts atzinums par tūlīt veicamajiem darbiem - tiks novākti izspiestie materiāla uzkrājumi tilta brauktuves daļās, aizdarītas pieslēguma vietas un izskalojums tilta labā krasta konusā.

Lai ilgtermiņā uzlabotu Salacas tiltu, jāveic būvprojekta izstrāde tilta periodiskiem uzturēšanas darbiem. Būtiskākais - līdz gada beigām pašvaldībai jāizlemj Salacas tilta nākotne.

Ja šis būs "Via Baltica" tilts, tad tas jāpaplašina līdz 9 metru platumam, iekārtojot veloceliņu un gājēju ietves. Otra iespēja - veidojot apvedceļu apkārt Salacgrīvai, būvēt trešo tiltu pār Salacu.

Salacgrīvas Domes priekšsēdētājs Dagnis Straubergs skaidro, ka piedāvājums būvēt apvedceļu ir negaidīts pārsteigums, jo 2004.gadā, izstrādājot pašvaldības teritoriālplānojumu, Ceļu satiksmes drošības direkcija informēja, ka apvedceļa nebūs.

Šobrīd situācija krasi mainījusies, jo pieaugusi satiksmes intensitāte - esošais tilts nespēj izturēt transporta plūsmu. Ja tiks lemts par apvedceļa būvi, esošais tilts pēc kapitālremonta paliks kā vietējas nozīmes brauktuve, lai pilsēta nezaudētu savu infrastruktūru.

Apvedceļš būs 1 -1,5 kilometrus no pilsētas. Lai veiktu izvēli paredzēts apkopot speciālistu un iedzīvotāju viedokļus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!