Otrdien, 19. aprīlī, sporta kompleksā "333" prezentēts jaunais, dinamiskais un jaudīgais hečbeks "Ford Focus RS", kas aprīkots ar 2,3 litru "EcoBoost" dzinēju un nodrošina vairāk nekā 350 zirgspēku lielu jaudu. Jaunā "Ford Focus RS" cena Latvijā ir no 37 140 eiro.

Pasākuma laikā visiem klātesošajiem bija iespēja pašiem pārliecināties par automobiļa sportiskumu, kopā ar autosportistu Haraldu Šlēgelmilhu veicot izmēģinājuma braucienus sporta kompleksa trasē. Klātienē apskatīt un izmēģināt jauno automobili bija ieradušies gan interesenti, gan auto mediju pārstāvji.

""RS" ir līdz šim ātrākais "Ford" modelis, kas no vietas līdz 100 kilometriem stundā paātrinās vien 4,7 sekundēs, tāpēc šis auto īpaši patiks tiem, kuriem tuvs ātrums un dinamika. Turklāt viena no šī automobiļa unikālākajām funkcijām ir piedziņas režīms "Drift", kas ir pirmais šāda veida režīms auto nozarē," uzsver Jana Garanča, "Inchcape Motors Latvia" mārketinga vadītāja.

"Ford" 2,3 litru "EcoBoost" dzinējs nodrošina vairāk nekā 350 zirgspēku jaudu, tāpēc "Focus RS" ir aprīkots ar jaudīgajiem "Brembo" četru virzuļu bremžu suportiem, 350 mm priekšējiem diskiem un eksterjera dizainu, kas novērš pacēluma spēku optimālai ātrgaitas kontrolei un stabilitātei.

"Ford Performance" visu riteņu piedziņa ar dinamisko griezes momenta vektorēšanas kontroli ļauj attīstīt 1G lielu sānisko pārslodzi, kā arī rada lielisku saķeri ar ceļu un garantē precīzu vadāmību līkumos. Lai palīdzētu līdzsvarot dzinēja griezes momenta apjomu, kas tiek padots uz aizmugurējiem riteņiem, tādējādi pielāgojot automobili specifiskiem ceļa seguma un braukšanas apstākļiem, sistēma aprīkota ar diviem elektroniski vadāmiem sajūgiem. Viedā tehnoloģija arī ļauj izbaudīt kontrolētu sanesi trasē.

Automobilis aprīkots ar četriem iestatāmiem piedziņas režīmiem – "Drift", "Sport", "Track" un "Normal". Katrā režīmā mainās piedziņas sistēmas darbība, amortizatoru kontrole, elektroniskā stabilitātes kontrole un ABS sistēmas darbība, kā arī vadāmība un dzinēja atsaucība – pat dzinēja skaņa iegūst citu nokrāsu. Atrodoties trasē, iespējams izvēlēties saneses režīmu, kurā izmaiņas griezes momenta izdalē ļauj izpildīt kontrolētu sanesi. Tāpat jaunajā "Ford Focus RS" pirmo reizi pieejama arī braukšanas uzsākšanas funkcija "Launch control", kas konfigurē automobiļa šasijas un elektropārvades sistēmu, nodrošinot pēc iespējas straujāku paātrinājumu.

"Focus RS" ir viens no 12 jaunajiem sporta automobiļiem, kurus "Ford" plāno piedāvāt klientiem visā pasaulē līdz 2020. gadam. Aplūkot un pasūtīt jauno "Ford Focus RS" iespējams arī "Ford" autosalonā Rīgā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!