Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Maija beigās Spānijā "Renault" sarīkoja pirmos iepazīšanās testus jaunajam kupejveida apvidniekam "Rafale". Tas ir šībrīža "Renault" klāsta dižākais auto, kas guvis iedvesmu no izsena lidaparāta, kas darbināts ar "Renault" dzinēju.

Jauno "Rafale" ar veco gan saista tikai nosaukums, krāsa un, iespējams, ražotāja ambīcijas. Ja vēsturiskais lidaparāts paredzēts vienam un visai knapam sacīkšu braucējam, tad jaunais auto ir gluži pretējs. Tas ir liels, ietilpīgs un patiesi ērts vismaz četriem braucējiem. Tas ir arī pietiekami jaudīgs un dinamisks, taču lidmašīnas 1934. gadā sasniegtos 445 kilometrus stundā šis auto nespēs gan.

Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

"Rafale" ir ļoti moderna izskata krosovers-apvidnieks, kas veidots mūsdienās populārajā kupejas stilā. Tam ir slīpa aizmugure, kas ļauj auto izskatīties glītākam un sportiskākam. Tiesa, auto izskats ir mānīgs – tas neizskatās tik liels, kāds tas ir patiesībā. 4,71 metru garš un 1,86 metrus plats – tas ir par pāris centimetriem platāks nekā "Austral" apvidnieks un pat "Espace", taču vizuāli nerada milzīga auto iespaidu.

Arī braukt ar "Rafale" ir viegli, tā salīdzinoši lielie gabarīti netraucē. Auto brauc paklausīgi un uzticami, neliekot satraukties par "kā gan es to savaldīšu". Braukšanas viegluma, ērtuma un drošuma sajūtai palīdz īpašā

Чтобы продолжить чтение, оформите абонемент.

Пожалуйста, подождите!

Мы подбираем для вас наиболее подходящее предложение подписки...

Loading...

Предложение о подписке не отображается? Пожалуйста, отключите блокировщик рекламы или перезагрузите страницу.
В случае вопросов пишите на konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!