Foto: Publicitātes foto

Jaunā "Audi Q6 e-tron" pirmizāde Latvijā ir gaidāma šai rudenī. Tikmēr "Audi" atklājis vēl vienu īpaši efektīvu šī modeļa versiju. Ar aizmugurējo riteņu piedziņu un no jauna izstrādātu litija jonu akumulatoru ar kopējo bruto ietilpību 100 kWh (94,9 kWh neto), "Q6 e-tron performance" spēj nobraukt līdz 641 kilometram (WLTP).

"Q6 e-tron" uzņēmumā "Audi" iezīmē jaunās paaudzes elektrisko automobiļu sākumu. Pasaules pirmizrādē šā gada martā zīmols ar četriem riņķiem prezentēja divus jaunā modeļa variantus: "Q6 e-tron quattro", kas ar 285 kW (387 ZS) sistēmas jaudu piedāvā "Audi" raksturīgo pārliecinošo veiktspēju, un sportisko "SQ6 e-tron", kura sistēmas jauda sasniedz 380 kW (517 ZS). Jaunais modelis ar aizmugures piedziņu ir jaunākais "Audi Q6 e-tron" saimes loceklis. Tam ir vislielākā nobraukuma rezerve modeļu klāstā un zemākā sākuma cena.

"Audi Q6 e-tron performance" modelim ir īpaši efektīva aizmugurējo riteņu piedziņa. Kompakts un jaudīgs pastāvīgo magnētu sinhronais motors (PSM) nodrošina 240 kW (326 ZS) sistēmas jaudu, kad ir ieslēgta papildu funkcija, un modeli no 0 līdz 100 km/h paātrina 6,6 sekundēs.

Foto: Publicitātes foto

Ar sniedzamību līdz 641 kilometram (WLTP), "Audi Q6 e-tron performance" ir viena no vislielākajām nobraukuma rezervēm savā segmentā. Automobili piemērotās ātrās uzlādes stacijās 10 minūtēs iespējams uzlādēt līdz līmenim, kas ļauj nobraukt līdz pat 260 kilometriem.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!