Foto: Publicitātes foto

Kompānija "BMW" pašlaik notiekošajā Frankfurtes autoizstādē oficiāli prezentējusi sportiskā hibrīda "i8" sērijveida versiju.

Nepilnus 4,7 metrus garais, četrvietīgais automobilis izgatavots uz alumīnija šasijas, tam ir oglekļa šķiedras monokoks un kompozītmateriālu virsbūves paneļi. Rezultātā tā svars ir 1490 kilogramu un tam ir ideāls izsvarojums pa riteņu asīm proporcijā 50:50.

"BMW i8" aprīkots ar 362 zirgspēku jaudīgu hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 231 ZS jaudīgu 1,5 litru trīscilindru benzīna turbopūtes dzinēju, kas sajūgts ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, un 131 ZS elektromotoru, kas sajūgts ar divpakāpju transmisiju. Šie motori spējīgi darboties kā atsevišķi, tā arī kopā.

Tikai ar elektroenerģiju "BMW i8" spējīgs nobraukt līdz 35 km distanci ar ātrumu līdz 120 km/h. Akumulatoru uzlādei no tradicionālās elektroligzdas būs nepieciešama pusotra stunda. Savukārt komponējumā ar benzīna motoru spēkratam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 4,4 sekundēs un maksimāli sasniegs 250 km/h. Ar pilnu degvielas tvertni "BMW i8" spējīgs nobraukt līdz 500 km distanci. Benzīna motora vidējais degvielas patēriņš ir 2,5 litri uz 100 km.

Vēl viens jauninājums šim automobilim ir lāzera lukturi, kas pieejami par papildus samaksu. Kā apgalvo autoražotājs, tie ir par 70% jaudīgāki nekā diožu lukturi, kā arī nodrošina baltu un spilgtu gaismas kūli.

Tirdzniecībā "BMW i8" nonāks nākamgad.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!