Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Toyota" publicējusi detalizētāku informāciju un jaunus attēlus ar modernizēto "Auris" modeļu saimi – hečbeku un universāli "Touring Sports".

"Toyota Auris" modelim arī turpmāk būs pieejami benzīna un dīzeļa dzinēji, kā arī hibrīda spēka agregāts. Tieši "Hybird" modifikācija ir vispopulārākā "Auris" pircēju izvēle Rietumeiropā. "Toyota" plāno, ka tuvāko pāris gadu laikā izvēle par labu "Hybrid", kas tagad esot vairāk nekā 50%, tikai augšot.

"Hybrid" modifikācijas spēka agregāts attīsta 136 zirgspēku jaudu un apvieno 1,8 litru benzīna dzinēju, elektromotoru un akumulatoru komplektu. Šajā versijā automobiļa vidējais degvielas patēriņš, pēc ražotāja datiem, ir 3,6 litri benzīna uz 100 km. Savukārt CO2 izmešu daudzums izplūdē tam ir 79 g/km.

Eiropas tirgū būtiskākais "Toyota Auris" jauninājums ir 1,2 litru turbopūtes benzīna dzinējs un 1,6 litru "D-4D" dīzeļmotors, kas aizstās līdzšinējo divu litru agregātu. 1,2 litru benzīna turbomotors papildina 1,33 litru "Dual VVT-i" un 1,6 litru "Valvematic" motoru piedāvājumu.

Ar 1,2 litru turbomotoru, kas attīsta 116 ZS (185 Nm), un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu "Auris" no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 10,1 sekundē un maksimāli sasniegs 200 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šai versijai ir 4,7 litri benzīna uz 100 km. Šis spēka agregāts būs pieejams arī komplektācijā ar "Multidrive S CVT" variatora transmisiju. Šajā versijā "Auris" būšot ekonomiskāks nekā ar manuālo pārnesumkārbu un vidēji patērēšot 4,6 litrus benzīna uz 100 km.

Savukārt jaunais 1,6 litru dīzeļdzinējs aizstāj divu litru agregātu un pievienojas modernizētajam 1,4 litru "D-4D" dīzeļmotoram. Jaunais 1,6 litru dīzeļdzinējs attīsta 112 ZS un 270 Nm griezes momentu 1750 līdz 2250 apgr./min diapazonā. Ar šo motoru "Auris" līdz 100 km/h paātrinās 10,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 190 km/h. Savukārt tā vidējais degvielas patēriņš būšot tikai 4,1 litrs dīzeļa uz 100 km.

Jau rakstījām, ka modernizētais "Toyota Auris" ieguvis jauna dizaina priekšējos lukturus, buferi un radiatora dekoratīvo režģi. Salonā uz priekšējā paneļa dekoratīvajā apdarē izmantota melna glancētā plastmasa, citādi ventilācijas sistēmas deflektori, kā arī lielāks multimediju sistēmas ekrāns.

Atjauninātais "Auris" tiks ražots "Toyota" rūpnīcā Lielbritānijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!