Foto: Publicitātes foto

Ar "Cayenne GTS" un "Cayenne GTS Coupé" "Porsche" papildina savu SUV klāstu ar divām jaunām modifikācijām, kuru izstrādē par mērķi izvirzīta sportiska veiktspēja. Kā jau "GTS" modeļos ierasts, īpaši liela nozīme ir spēka piedziņai: 3,6 litru V6 divturbīnu motora vietā zem "Cayenne GTS" motora pārsega atkal pukst V8 sirds.

Četru litru divturbīnu motors ar 460 ZS jaudu un 620 Nm griezes momentu piedāvā ievērojami labāku veiktspēju visās disciplīnās. Abi "GTS" modeļi sprintu no 0 līdz 100 km/h veic 4,5 sekundēs ar "Sport Chrono" pakotni, un to maksimālais ātrums sasniedz 270 km/h. Jaunos "GTS" raksturo arī pazemināta, uz veiktspēju orientēta šasija, unikāls dizains un uzlabots aprīkojums.

Ar "Porsche" izstrādāto četru litru V8 divturbīnu motoru no "Cayenne" populārākā modeļa jaunais "Cayenne GTS" tagad nodrošina par 20 ZS un 20 Nm vairāk nekā tā priekšgājējs. Tādējādi ir ievērojami uzlabota veiktspēja, kas attiecas arī uz jauno "Cayenne GTS Coupé": modelis standarta aprīkojumā sprintu no 0 līdz 100 km/h tagad veic par 0,6 sekundēm ātrāk nekā iepriekš ar "Sport Chrono" pakotni. Maksimālais ātrums ir palielināts par 8 km/h.

Tajā pašā laikā liela uzmanība ir pievērsta efektivitātei. Cita starpā tas ir panākts ar optimāli saskaņoto "Tiptronic S" astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, adaptīvo cilindru vadību, tiešo benzīna iesmidzināšanu ar centrālo iesmidzinātāja pozīciju un inteliģenti izstrādātu siltuma režīma vadības sistēmu. Saskaņā ar NEDC kombinēto ciklu sportiskāko "Cayenne" modeļu degvielas patēriņš ir no 11,2 līdz 11,4 l/100 km.

"Porsche Cayenne GTS" cena Vācijā ir no 114 tūkstošiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!