Foto: Publicitātes foto

Iespaidīgs jumta spoileris, pārveidots gaisa izkliedētājs un 22 collu diski ar atšķirīgu dizainu pārliecinoši izceļ jauno, ierobežotā daudzumā pieejamo "Audi RS6 Avant GT". Modeļa V8 dzinējam ar divām turbīnām ir 630 ZS jauda un 850 Nm griezes moments.

Salonā kā ekskluzīvi akcenti izmantoti augstas kvalitātes sporta sēdekļi, jauns krāsu salikums un individuāla numerācija viduskonsolē. Braukšanas pieredzi uzlabo vieglā un regulējamā balstiekārta, kas ir unikāla tieši "RS6 Avant GT" modelim, kā arī pārstrādātais "quattro" sporta diferenciālis uz aizmugurējās ass.

Nepārspējams izskats

Jaunais "Audi RS6 Avant GT" atšķiras no citiem modeļiem šajā klāstā – "RS6 Avant" un "RS6 Avant performance" – ar vēl iespaidīgāku izskatu, kura pamatā ir "RS6 GTO" konceptauto. "Singleframe" radiatora dekoratīvais režģis un gaisa ieplūdes atveres ir glancēti melnā krāsā, kas automobiļa izskatu padara šķietami zemāku un platāku. Vertikālie ielaidumi priekšējā bampera sānos, jauna gaisa ieplūdes atveres reste un izteiksmīga priekšējā bamperī iestrādātā uzlika paspilgtina automobiļa izskatu.

Pirmo reizi "Audi Sport GmbH" izmanto pilnībā pārveidotu dzinēja pārsegu, kas ražots no oglekļa šķiedras. Aiz lielajiem 22 collu vieglmetāla diskiem integrētās gaisa izplūdes atveres samazina gaisa spiedienu riteņu arkās un uzlabo bremžu dzesēšanu. Tāpat kā dzinēja pārsegs, arī spārni, kuros atrodas lielie riteņi, pirmo reizi ir pilnībā izgatavoti no oglekļa šķiedras.

Automobiļa sānu profilu izceļ ielaidumi sānu sliekšņos, ārējo spoguļu korpuss ar spīdīgu oglekļa šķiedras apdari un 22 collu diski ar 6 spieķu dizainu, kas izgatavoti īpaši "RS6 Avant GT". Modeļa aizmugurē ir melns uzraksts "RS6 GT", īpaši dizainam pielāgotas bagāžas nodalījuma durvis ar vizuāli pazeminātu apakšējo malu, funkcionāls gaisa izkliedētājs ar vertikāli centrētu atstarotāju, kas automobiļa izskatu padara vēl platāku, kā arī izteiksmīgs dubultais spoileris, kura izveidē iedvesma aizgūta no autosporta. Pirmo reizi "RS6 Avant" vēsturē ir noņemti jumta reliņi, lai iegūtu vēl zemāku un sportiskāku siluetu.

"RS6 Avant GT" modelim "RS" dizaina komplektācija "Plus" ir standarta aprīkojumā. Melno salonu papildina vairāki akcenti ekskluzīvā sarkanā un vara krāsu kombinācijā, piemēram, šuves uz stūres, viduskonsoles sānos, uz centrālā un durvju roku balsta, kā arī grīdas paklājiņiem ar uzrakstu "RS6 GT". Šāda krāsu kombinācija ir arī jaunajiem "RS" sporta sēdekļiem, kas izgatavoti no ādas un "Dinamica" mikrošķiedras, kā arī uzrakstam "RS6 GT" zem galvas balstiem. Kā īpašs akcents viduskonsolē ir attēlots automobiļa sērijas numurs no ierobežotas 660 automobiļu sērijas.

Pārsteidzoša veiktspēja – līdz 100 km/h 3,3 sekundēs

Jaunā "RS6 Avant GT" jauda ir 630 ZS un maksimālais griezes moments – 850 Nm. Tas ir par 30 ZS un 50 Nm vairāk, salīdzinot ar "RS6 Avant" bāzes modeli. Jaudīgākais šīs modeļu sērijas pārstāvis no 0 līdz 100 km/h paātrinās 3,3 sekundēs, kas ir par 0,3 sekundēm ātrāk nekā "RS6 Avant". Savukārt no 0 līdz 200 km/h tas paātrinās tikai 11,5 sekundēs, kas ir par 0,5 sekundēm ātrāk salīdzinājumā ar standarta "RS6 Avant". Maksimālais ātrums ir 305 km/h, bet bremzēšanu nodrošina standarta komplektācijā esošā keramisko bremžu sistēma.

4.0 TFSI dzinēja jaudu pastāvīgajai četru riteņu "quattro" piedziņai nodod standarta komplektācijā esošā astoņu pakāpju "Tiptronic" pārnesumkārba ar optimizētu pārslēgšanās laiku.

Tāpat kā "RS6 Avant performance", arī "RS6 Avant GT" izmanto jaunāko bloķējošā centrālā diferenciāļa versiju. Tas ir īpaši viegls un kompakts, un sadala dzinēja jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi attiecībā 40:60. Ja notiek riteņu izslīdēšana, lielāks piedziņas griezes moments automātiski tiek novirzīts asij ar labāku saķeri – līdz 70% var tikt novirzīti priekšējai un līdz 85% aizmugurējai asij. Pārstrādātais centrālais diferenciālis uzlabo braukšanas dinamiku, nodrošina ievērojami precīzāku vadāmību un samazina priekšējās ass izslīdēšanu līkumos.

Lai īpašās sērijas modeli vēl vairāk atšķirtu no citiem "RS" modeļiem, aizmugurējās ass "quattro" sporta diferenciālis ir īpaši pielāgots "RS6 Avant GT". Jaunie parametri ir vērsti uz labāku izveicību un lielāku uzsvaru uz aizmugurējiem riteņiem "dinamiskajā" braukšanas režīmā. Tādējādi klienti var izbaudīt sportisku, neitrālu un ļoti precīzu vadāmību. Pirmo reizi un tikai "RS6 Avant GT" modelim standarta aprīkojumā ir pieejama regulējama balstiekārta. Tā pazemina virsbūves augstumu par desmit milimetriem, salīdzinot ar "RS6 Avant", un nodrošina nevainojamu dinamikas un komforta kombināciju. Klienti var arī pasūtīt "RS" sporta balstiekārtu "Plus" ar dinamisko gaitas kontroli (DRC) vai "RS" adaptīvo pneimatisko balstiekārtu.

Augstākā līmeņa ražošana

Jaunais RS 6 Avant GT no citiem sērijas modeļiem atšķiras ar to, ka tas netiek pilnībā montēts uz ražošanas līnijas Nekarsulmā. Pēc virsbūves konstruēšanas darbiem un krāsošanas 660 modeļi dodas uz Böllinger Höfe rūpnīcu, kur nelielā daudzumā tiek ražoti Audi R8, Audi e-tron GT quattro un RS e-tron GT. Šī īpaši elastīgā rūpnīca, kas atrodas netālu no Audi rūpnīcas Nekarsulmā, ir unikāla un piedāvā vislabākos apstākļus Audi RS 6 Avant GT ražošanai.

Noslēdzošo automobiļu montāžu veic septiņi pieredzējuši darbinieki trīs montāžas stacijās, kas īpaši izveidotas šim ekskluzīvajam īpašās sērijas modelim. Katrs automobilis tur pavada veselu dienu. Visi GT raksturīgie elementi katrā no pasaulē saražotajiem 660 RS 6 Avant GT modeļiem tiek uzstādīti manuāli. Tas attiecas uz dzinēja pārsegu, spārniem, sliekšņiem, dubulto spoileri, priekšējo un aizmugurējo bamperu uzlikām, kā arī regulējamo balstiekārtu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!