Foto: Publicitātes foto

"Renault" atklājis sava jaunā C segmenta kompaktā ģimenes apvidnieka nosaukumu – "Symbioz". Tā nosaukums atspoguļo "Renault" jauno dizaina valodu, bet pats "Symbioz" apvieno plašu salonu un hibrīda sistēmas efektivitāti. Jaunais automobilis pilnībā tiks atklāts pavasarī.

"Symbioz" modelī būs pielietots jaunais zīmola dizains. Būdams tikai 4,41 metru garš, šis jaunais SUV ir viskompaktākais hibrīdautomobilis "Renault" C segmenta klāstā. Salons tam veidots tā, lai plaša pasažieru telpa un bagāžas nodalījums apmierinātu visas ģimenes vajadzības.

Modelī būšot visjaunākās "Renault" tehnoloģijas, tostarp jaunās paaudzes "Solarbay" panorāmas stikla jumts, kuru PDLC tehnoloģija (polimērā izkliedēti šķidrie kristāli) ļauj aptumšot, neizmantojot žalūzijas, kā arī "E-Tech" hibrīda sistēma ar 145 ZS automobilī ar nelielu svaru (mazāk par 1500 kg) nodrošināšot mazāku degvielas patēriņu un azartiskāku braukšanu.

Šobrīd "Renault" markai Eiropā ir visaptverošs C segmenta automobiļu klāsts, kurā ir gan elektriskie, gan hibrīdie modeļi – "Megane", "Scenic", "Austral", "Arkana" un nu arī gaidāmais "Symbioz".

"Symbioz" skan līdzīgi kā franču vārds "symbiose", kas atvasināts no sengrieķu valodas vārda "symbiosis" un nozīmē "dzīvot kopā" – tā ir vērtība, kas caur saukli "automobiļi dzīvošanai" ir iesakņojusies "Renault" gēnos. Šis vārds daudzās valodās ir līdzīgs: "symbiosis" angliski, "simbiose" spāņu valodā un "simbiosi" itāļu valodā, tādēļ nosaukums "Symbioz" ir viegli uztverams plašam cilvēku lokam.

"Šim jaunajam kompaktajam ģimenes automobilim vēlējāmies tādu nosaukumu, kas iemieso cilvēkiem svarīgās vērības un pauž ciešo saikni starp ģimeni un viņu auto. Nosaukums "Symbioz" precīzi ataino dzīvi ar mūsu automobili – vietu, kur pasažieri saplūst ar savu mašīnu un vidi," skaidro Silvija Dos Santosa, nosaukumu piešķiršanas stratēģijas vadītāja "Renault" mārketinga nodaļā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!