Latvijas autosporta komanda "ARST" un tās pilots Mārcis Ķenavs aizvadītajā nedēļas nogalē startēja kalnā braukšanas sacensībās Spānijā un ļoti sarežģītajā trasē izcīnīja otro vietu, pārsteidzot visu vietējo autosporta sabiedrību, informē komanda.

Trases garums bija pieci kilometri ar 72 līkumiem un, kā jau tradicionāli kalnā braukšanas sacensībās, pilots brauc viens, bez stūrmaņa. Šī iemesla dēļ Mārcis veica ļoti daudz treniņus, lai trasi iemācītos no galvas.

Oficiālajos treniņbraucienos Ķenavs uzrādīja pārliecinoši ātrāko laiku - tuvākie sekotāji tika apsteigti par nepilnām piecām sekundēm. Te gan jāpiebilst, ka vairāki vadošie piloti šajos braucienos nepiedalījās, jo nolēma pavērot treniņus, kā arī jauno Latvijas pilotu, lai redzētu, kā viņš brauc un kas viņš tāds ir.

Trases pirmā daļa bija ļoti ātra, bet pēc tam sekoja ļoti sarežģītas sekcijas ar apmēram 15 līdz 20 līkumiem pēc kārtas, kur īpaši svarīga bija sportista atmiņa un koncentrēšanās spēja.

Uz starta bija redzami tādi auto kā 1999.gada "Subaru Impreza WRC", kas pilnībā sagatavota asfalta sacensībām, vairāki "Super1600" klases "KitCar" auto, "Nissan 200 S, kā arī "Silver car" automašīnas.

Sacensības sastāvēja no trim braucieniem, no kuriem tika ņemti vērā divi labākie rezultāti. Mārcis Ķenavs izcīnīja otro vietu absolūtajā vērtējumā un otro klasē. "Gandarījums liels. Lai arī sacīkstes bija sarežģītas, uzdevumu izpildījām. Tagad gaidām mūsu komandu un "Mitsubishi Evo X", lai varam gatavoties rallijsprintam un rallijam," saka Mārcis Ķenavs.

Pēc kalnā braukšanas sacīkstēm Mārcim Spānijā paredzētas vēl divas asfalta sacensības. 20. septembrī Ķenavs startēs rallijsprintā, bet 27. septembrī - Spānijas rallija čempionāta posmā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!