Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centrā "Origo" atklāts pirmais multizīmolu veikals, kas ir līdz šim neraksturīga pieeja Baltijas valstīs – veikalā vienlaicīgi tiks pārstāvētas divu zīmolu tekstilizstrādājumu un aksesuāru kolekcijas – "Springfield" un "Women'secret".

Jaunais konceptveikals atklāts t/c “Origo” jaunās ēkas 2. stāvā vairāk nekā 300 kvadrātmetru plašās telpās, apvienojot starptautiski zināmo zīmolu “Springfield” un “Women’secret” kolekcijas visai ģimenei. Drīzumā veikalā sagaidāma arī “Springfield Kids” un jauniešu apakšveļas zīmola “HI&BYE” kolekciju pievienošana.

“Neskatoties uz izaicinošo ekonomisko klimatu mazumtirdzniecības nozarē, saredzam augstu potenciālu sadarbībai ar tirdzniecības centru “Origo”,” atzīst “KarKat Fashion Group” ģenerālmenedžere Baltijas valstīs Katre Plāna (Katre Plaan). “KarKat Fashion Group” ir oficiālais “Tendam Group” franšīzes partneris ar augstu reputāciju, Baltijas reģionā pārstāvot 17 veikalus un tādus zīmolus kā “Springfield”, “Women’secret”, “Cortefiel”, “Pedro del Hierro” u.c. “Tendam Group” ir viena no Eiropas uzņēmumum grupām specializētās modes nozarē.

“Origo” ir rekonstruēts un paplašināts 2020. gadā, pārtopot multifunkcionālais komerciālais centrā. ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas ''Origo One'' biznesa centrs. Pagājušajā gadā t/c “Origo” apmeklētāju skaits sasniedza gandrīz 20 miljonus, stāsta nekustamā īpašuma uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!