Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centra "Spice" veikalu kopējais apgrozījums 2022. gadā pieaudzis par 44,8% un bija 140,1 miljons eiro bez pievienotā vērtības nodokļa, teikts tirdzniecības centra pārvaldītāja SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" pagājušā gada pārskatā.

Kopumā 2022.gadā tirdzniecības centru "Spice" apmeklēja 5,8 miljoni apmeklētāju, kas ir par 26% vairāk nekā 2021.gadā. Vienlaikus gada pārskata vadības ziņojumā atzīmēts, ka vēl joprojām nav sasniegts apmeklētāju skaits, kāds tas bija pirms Covid-19 pandēmijas.

"Tirdzniecības centrs Pleskodāle" pagājušajā gadā strādāja ar 13,565 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 31,6% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī kompānija guva peļņu 1,542 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Gada pārskata vadības ziņojumā pausts, ka pērn gada sākumā kompānijas darbību ietekmēja Covid-19 pandēmijas ierobežojumi, savukārt pēcāk arī Krievijas sāktā karadarbība Ukrainā, kas sekmēja energoresursu cenu kāpumu.

Vadības ziņojumā norādīts, pērn, lai samazinātu uz nomniekiem attiecināmo izmaksu slogu, veiktas dažādas aktivitātes energoresursu patēriņa samazinājumam, piemēram, samazināta dzesēšanas un gaisa ventilācijas jauda, kā arī nomainīts gāzes katls.

Vienlaikus vadības ziņojumā minēts, ka pērn "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" strādāja pie zīmola stratēģijas, kā arī investēja tirdzniecības centra "Spice" modernizācijā. Pērn kompānija investēja 3,7 miljonus eiro grīdas seguma maiņā, labierīcību un "Palmu alejas" atjaunošanā. Rekonstrukcija notika 6523,6 kvadrātmetru platībā.

Komentējot nākotnes perspektīvas, kompānijas vadība norāda, ka šogad plānots palielināt klientu apmeklējumu skaitu un "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" apgrozījumu, pietuvinot to 2019.gada rādītājiem.

Tāpat paredzēts investēt 6,4 miljonus eiro tirdzniecības centra "Spice" modernizācijā.

Šogad kompānija par darbības mērķi izvirzījusi pilnībā iznomāt tirdzniecības centra "Spice" telpas, paplašinot un atjaunojot jau esošo tirgotāju telpas. Tāpat plānots piesaistīt jaunus tirgotājus, piemēram, "Ballzy Ballery", "Given", "Salamander", "Change Lingerie" un attīstīt izklaides centru.

2021.gadā "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" strādāja ar 10,302 miljonu eiro apgrozījumu un 3,522 miljonu eiro zaudējumiem.

"Tirdzniecības centrs Pleskodāle" reģistrēts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 711 432 eiro. Uzņēmums pieder Igaunijā reģistrētajam "Kapitel" (75%) un "Tristafan" (25%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!