Foto: DELFI

Lai turpinātu modernizēt "Citadele" bankas IT sistēmas, no 14. augusta līdz 15. augusta pulksten 12 tās klientiem nebūs pieejami maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē, informēja banka.

No 14. augusta pulksten 00.00 līdz 15. augusta pulksten 12 klientiem nebūs pieejami maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē. Savukārt filiāles strādās saskaņā ar darba laiku, taču arī tajās nevarēs veikt maksājumus. Paredzēts, ka maksājumu kartes un bankomāti strādās ierastajā režīmā.

"Citadele" aicina klientus savlaicīgi plānot savus norēķinus un veikt tos līdz 13. augusta pulksten 17, kā arī iepazīties ar bankas sagatavoto pārskatu par pakalpojumu pieejamību uzlabojumu laikā.

Maksājumu kartes un bankomāti strādās. Uzlabojumu laikā nebūs pieejama pirkumu apmaksa e-veikalos ar internetbanku, taču būs iespēja veikt maksājumus ar karti, ievadot kartes datus.

Ja klientam ir ikmēneša maksājums, kura termiņš ir 14. līdz 15. augusts, banka aicina veikt rēķina apmaksu savlaicīgi – līdz 13. augusta plkst. 17.00.

Arī Zibmaksājumi norādītajā laika intervālā nebūs pieejami – šajā laikā netiks pieņemti ne ienākošie, ne izejošie zibmaksājumi. Ienākošo maksājumu apstrāde tiks atjaunota no 15. augusta pulksten 12.

Gan mobilā lietotne, gan internetbanka klientiem būs pieejama, taču tajās nevarēs veikt maksājumus un noformēt kredītus. Arī citas funkcijas nebūs pieejamas vai būs ierobežotas. Iespējams, ka uzlabojumu laikā veiktie karšu darījumi klientu kontos pilnīgi atspoguļosies pēc uzlabojumu pabeigšanas, brīdina bankā.

Tiešsaistes pakalpojumi, piemēram, attālinātā pieteikšanās mājokļa kredītam, būs pieejami, tomēr pieteikumi tiks izskatīti pēc uzlabojumu veikšanas. "Citadele" Biznesa portāls uzlabojumu laikā nebūs pieejams.

Lai sniegtu konsultācijas un atbildētu uz klientu jautājumiem, filiāles tirdzniecības centros būs atvērtas savā ierastajā darba laikā, tomēr darbības ar bankas sistēmām (maksājumi, kontu atvēršana un citas) nebūs pieejamas līdz uzlabojumu procesa beigām. Uzlabojumu laikā attālinātā apkalpošana zvanu centrā būs pieejama visu diennakti, lai palīdzētu klientiem risināt jebkuras neskaidrības.

Jautājumu un neskaidrības gadījumos "Citadeles: klienti ir aicināti sazināties ar banku.

Banka arī aicina uzmanīties no krāpniekiem un atgādina, ka saviem klientiem nekad nezvanīs, nesūtīs SMS vai e-pastus ar lūgumu klientiem ievadīt vārdus, paroles, kodus vai citu personīgu informāciju.

Citadele ir otrā lielākā banka Latvijā pēc aktīviem. Citadeles grupa tiek pārvaldīta no Latvijas. Tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!