Foto: LETA

"Tet" grupas apgrozījums 2022. gada pirmajā ceturksnī sasniedzis 64,6 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk salīdzinājumā ar 2021. gada attiecīgo periodu, liecina konsolidētie neauditētie dati.

Savukārt aprīlī uzņēmuma akcionāriem izmaksātas dividendes 26,8 miljonu apmērā, tostarp 13,7 miljoni eiro Latvijas Republikai un 13,1 miljons – "Telia Company".

Visstraujāk – par 32% – audzis televīzijas pakalpojuma "Tet+" klientu skaits. Savukārt par piektdaļu palielinājies "Tet" elektrības lietotāju skaits. Tāpat, pateicoties sekmīgai optikas izvēršanai Vācijas administratīvajās teritorijās, kā arī attīstot datu centru un IT drošības risinājumus, eksports piedzīvojis 32% apgrozījuma pieaugumu.

“Karadarbība Ukrainā viennozīmīgi ietekmē arī Latvijas uzņēmējdarbības vidi, un to izjutīsim arī turpmāk. Līdz ar kara sākumu, nodrošinot objektīvu un aizsargātu informatīvo telpu, pārtraucām retranslēt ar Krievijas Federācijas valdību un starptautiskajām sankcijām pakļautām personām saistītos TV kanālus. Vienlaikus paplašinājām TV satura klāstu ar jauniem kanāliem un Ukrainā veidotu saturu. Tomēr līdz ar valsts ierobežojumiem redzam, ka samazinās legālais TV tirgus un Latvijā joprojām ir uzņēmumi, kas turpina raidīt Krievijā veidotu saturu, izmantojot to konkurences cīņā," norāda "Tet" valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks.

Vienlaikus "Tet" turpina sniegt nepieciešamo atbalstu uzņēmumiem Ukrainā, nodrošinot "Tet Cloud" risinājumus, lai tie varētu turpināt savu uzņēmumu darbību arī kara apstākļos. “Solidarizējoties ar Ukrainas tautu, humanitāriem mērķiem ziedojām 200 000 eiro un sniedzam praktisku atbalstu Ukrainas iedzīvotājiem, kuri Latvijā ieradušies patvēruma meklējumos,” turpina Tatarčuks.

Atgūstoties no Covid-19 krīzes un līdz ar izmaiņām TV satura piegādātāju tirgū, kā arī attīstot savus televīzijas kanālus “360TV”, “STV Pirmā!” un “8TV”, reklāmas biznesa apgrozījums audzis par 61%. Tāpat pie izaugsmes atgriežas arī Baltijas Datoru Akadēmija, apmācību biznesam augot par trešdaļu, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Savukārt būvniecības jomas apgrozījums audzis par 36%, pateicoties "Citrus Solutions" sekmīgam startam vērienīgos projektos Latvijā un Vācijā, tādējādi nodrošinot stabilu attīstību 2022. gadam.

Atbalstot Eiropas Savienības mērķi kļūt klimatneitrālai līdz 2050. gadam, kā arī atsaucoties uz sabiedrības interesi par atjaunojamajiem energoresursiem, Tet šī gada sākumā uzsāka piedāvāt saules paneļus.

"Viena no Tet prioritātēm ir "zaļā kursa" iedzīvināšana uzņēmuma darbībā un jaunu tehnoloģiski modernu pakalpojumu izstrādē, vienlaikus nodrošinot ilgtspējīgu vides saglabāšanu. Saules paneļi ir tikai pirmais solis Tet gudrās enerģijas un "zaļā kursa" risinājumu izveidē, lai mēs visi kopīgi veicinātu Latvijas enerģētisko neatkarību, vienlaikus ļaujot sasniegt kopējos Eiropas Savienības klimatneitralitātes mērķus," norāda Tatarčuks.

Tehnikas mazumtirdzniecības apgrozījums 2022. gada sākumā pieaudzis par 22% salīdzinājumā ar pērnā gada pirmo ceturksni, paplašinoties piedāvājuma klāstam un attīstot interneta veikala piedāvājumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!