Foto: Publicitātes foto

Neraugoties uz to, ka ir neglīti, tie ir influenceru un slavenību mīlēti. Zīmols "Ugg" atkal apstiprina, ka pievilcība var slēpties nepievilcībā, dīvainībā un neierastumā. Iepriekšējiem, labi pazīstamajiem "Ultra-Mini" un "Tazz" modeļiem tagad ir pievienojies aitādas "kolēģis" ar nosaukumu "Venture Daze", tas ir sportiskāks, jo aprīkots ar gumijas zoli. Un tikpat virāls.

Pagājušajā gadā supermodele Bella Hadida staigāja un soctīklos "dzīvoja" "Ultra Mini" zābakos, bet šogad kārta pienākusi māsai, modelei Džidži. Un viņa sabiedrības uzmanības centrā noliek nākamo, mazliet sportiskāku "Ugg" formu. Šos zābakus valkā arī aktieris Berijs Kjogans, kas liecina, ka modeli par labu esam apstiprinājusi kā modes industrija, tā jaunā Holivuda.

"Ugg" apavi, kas pretendē uz popularitāti virālā līmenī, ir "Venture Daze". Tie paredzēti abiem dzimumiem un vienā modelī apvieno "Ugg" raksturīgo – iešļūcenes, bet, pateicoties gumijas zolei, arī snīkeru īpatnības. To ražošanā izmantoti ilgtspējīgi un ekoloģiski izejmateriāli, piemēram, zamšāda no "Leather Working Group" un cukurniedru EVA. Atšķirībā no iepriekšējiem modeļiem, šīs "klasiskās zābaku sandales" (kā to definē uzņēmuma "Ugg" pārstāvji) ir paredzētas valkāšanai siltā laikā un (beidzot) ārā.

Neglītā pievilcība

Tā saucamo "neglīto apavu" modes izcelsme ir saistāma ar 2016. gadu un omīšu-opīšu ortopēdiska izskata apaviem no zīmola "Birkenstocks". Tos adoptēja arī ietekmīgās dizaineres māsas Olsenas no modes nama "The Row", vēlāk "Rick Owens" pārveidoja gotiskā versijā, bet "Valentino" noklāja ar logotipiem un pat minimālisma zīmols "Jil Sander" pārveidoja smalkā zamšādā. Lai gan krietns laiks ir pagājis, apavi aizvien ir modīgi un valkāti gan ar, gan bez zeķēm.

Izdevumā "Refinery29" neglītuma pievilcību ir centusies izskaidrot kognitīvā psiholoģe Karolīna Maira: "Neglīta mode piesaista uzmanību ar to, ka ir atšķirīga."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!