Foto: Shutterstock

Kāda attiecību eksperte apgalvo, ka sievietēm, kuras izskatās un reizē arī izklausās dārgas, ir mazāka iespēja, ka vīrieši būs ieinteresēti ar viņām iepazīties. Tas esot gluži tāpat kā ar luksusa automašīnu “Bugatti”. Precīzāk, – lai gan ir cilvēki, kuri var to atļauties, viņi to tomēr neiegādājas, jo jūtas nedroši par to, ka kāds varētu nozagt automašīnu, vai arī viņi vienkārši nevēlas kaut ko tik ārišķīgu. Tāpat ir ar sievietēm!

28 gadus vecā Beverlihilsā dzīvojošā savedēja Nellija Sudri apgalvo, ka “dārgs izskats” atbaida vīriešus: “Dāmas, jo dārgāk jūs izskatāties un jo dārgāk izklausāties, jo mazāks būs vīriešu pulks, ar ko iepazīties,” viņa teica pagājušajā nedēļā publicētajā “TikTok” video, kas savācis gandrīz trīs miljonus skatījumu.

Viņa paskaidroja, ka tas notiek tāpēc, ka, lai gan daudzi vīrieši aizvien meklē dārgas sievietes sava personīgā ego dēļ, viņiem galu galā ir grūti uzņemties saistības, jo šo sieviešu klātbūtne viņiem liek justies nedrošiem. Proti, lielākā daļa vīriešu ir ieaudzināti būt apgādnieki, un, ja viņi redz kādu, kurai, šķiet, jau viss ir, viņi izjūt bailes.

Eksperte piebilst, ka pretējais dzimums vienmēr vēlēsies atstāt labu iespaidu, tomēr šajā gadījumā vīrietim ir grūti pārsteigt sievieti, kam jau visa kā ir gana, atšķirībā no tādas, ko viņš var pārsteigt vieglāk, ātrāk un efektīgāk: “Viņi izvēlēsies sievieti, kas liks viņiem daudz vairāk justies vīrišķīgi, un dažreiz tas nav stāsts par šīm dārgā izskata sievietēm. Runa vairāk ir par viņu pašu kompleksiem.”

@ask.nelly Not everyone can afford you & that’s ok 😉#expensivetaste #highvaluewoman #highvalueman #datingcoach #highmaintenance #bossbabe ♬ original sound - 🖤 Nelly 🖤

Satikšanos ar dārgu sievieti viņa salīdzina ar jauna “Bugatti” iegādi: “”Bugatti” ir skaistas, greznas, dārgas automašīnas, tomēr ir iemesls, kāpēc daudzi cilvēki neieiet šo automašīnu salonā. Jā, jo ne visi tās var atļauties. Tomēr ir arī cilvēki, kuri var atļauties “Bugatti”, bet viņi nejūtas droši, jo kāds to var nozagt, vai arī viņiem nav tik būtiski būt ārišķīgiem.”

Tomēr ar šo pateikto eksperte nekādā gadījumā neliek sievietēm mainīties: “Es negribu teikt, ka jums tagad jāpārvēršas par “Toyota”,” viņa piebilda, “bet nebrīnieties, ka jūsu “automašīnu salonu” neapmeklēs tik daudz cilvēku, jo jūs radāt dārgu atmosfēru.”"

“Sagaidiet īsto klientu,” viņa ieteica, pierakstā rakstot: “Ne visi var jūs atļauties. Un tas ir labi!”

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!