51 gadu vecā Triša Stjuarte, kas kalendārā parādījās kā "Miss October", bet ikdienas dzīvē vada medicīnas datorprogrammu kompāniju, norādīja, ka arī veļas pulvera reklāma pirmkārt esot līdzeklis, ar kura palīdzību tiks vākti līdzekļi leikēmijas pētniecībai. Uz reklāmām attēlots arī labdarības kampaņas simbols.
Stjuarte saka: "Kopš kalendāra iznākšanas esam saņēmušas neskaitāmus piedāvājumus, dažkārt telefons zvanīja bez apstājas. Taču šis priekšlikums bija tāds, ko mēs nolēmām pieņemt." "Galu galā, mēs visas esam arī mājsaimnieces, kas mazgā veļu, un reklāma ir izveidota ļoti gaumīga. Taču galvenais – tā palīdzēs savākt līdzekļus vēža izpētei, un mēs esam ļoti iepriecinātas par rezultātiem," atzina Stjuarte.
Gandrīz pirms gada 45 līdz 60 gadus vecās sievietes pozēja kalendāram, tērpušās vienīgi cepurēs un pērļu kaklarotās, turot rokās stratēģiski novietotus puķu pušķus un virtuves priekšmetus. Visā pasaulē tika pārdoti 88 000 kalendāra eksemplāru, bet savāktie līdzekļi tika nodoti leikēmijas pētniecībai.