F-1 čempionāta komandas "Stake F1 Team Kick Sauber" un "Williams" komandas jauno nedēļu iesāka ar savu nākamās sezonas formulu krāsojumu prezentāciju.

"Stake F1 Team Kick Sauber" iepriekšējās sezonās startēja ar nosaukumu "Alfa Romeo", bet tagad komanda ir pārmaiņu periodā līdz 2026. gadam, kad tā kļūs par "Audi" rūpnīcas komandu.

Pārdēvētā komanda pirmdien prezentēja savu jaunāko modeli "C44", kam ir žilbinošs krāsojumus fluorescējoši zaļā un melnā krāsā. Šveicē bāzētā komanda norādīja, ka "C44" modelis ir ievērojami mainīts no tā priekšgājēja, jo ir ieviestas vairākas izmaiņas.

Komandas vadošais pilots Valteri Botass sacīja, ka jaunais "C44" noteikti būs citādāks gan izskata, gan snieguma ziņā. "Mums ir jādarbojas kā komandai un jāizmanto viss, ko varam iegūt no šīs mašīnas, kurai ir iespaidīgs potenciāls. Nekam citam nav nozīmes. Personīgi runājot, dodoties uz trešo sezonu kopā ar komandu, mērķiem ir jābūt augstiem," uzsvēra Botass, kura komandas biedrs arī šajā sezonā būs ķīnietis Džou Gvanju.

"Stake F1 Team" komandas prezentācija notika Londonā, bet "Williams" savu jauno modeli atrādīja Ņujorkā.

"Williams" krāsojums nākamajam gadam būs ar tumši ziliem akcentiem, kas pēc komandas domām to sasaista ar komandas vēsturiskajiem panākumiem un vēlmi atgriezties cīņā par augstām vietām. "William" jaunais modelis būs "FW46", kuru pilotēs Alekss Albons un Logans Sārdžents.

""FW46" bijis komandas uzmanības centrā jau daudzus mēnešus, un visi komandas bāzē joprojām pieliek milzīgas pūles, lai uzlabotu mūsu šī gada modeli," teica komandas vadītājs Džeimss Voulss. "Mēs turpināsim stiprināt komandu gan trasē, gan ārpus tās, uzlabojot mūsu infrastruktūru."

Vēl aizvadītajā nedēļas nogalē "Haas" komanda prezentēja savu 2024. gada sezonas modeli "VF-24". Komandas krāsojumā veiktas nelielas izmaiņas, taču saglabātas tradicionālās krāsas – melna, sarkana un balta.

Komandas piloti nākamajā sezonā atkal būs Niko Hilkenbergs un Kevins Magnusens, taču komandas jaunais vadītājs būs Ajao Komacu, kurš ir reālistisks par komandas spējām konkurēt par augstām vietām.

"Mums priekšā ir daudz darba, lai panāktu progresu un palielinātu mūsu veiktspēju, taču visi šeit ir ļoti motivēti un vēlas redzēt "VF-24" trasē," norādīja Komacu.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!