raksta "How To Geek", reklāma parādījusies uz ekrāna, autorizējoties sistēmā. Parasti "Windows 10" šajā brīdī demonstrē dažādas skaistas bildītes, un, lai gan šai bildītei nevar pārmest neglītumā, reklāma paliek reklāma. Turklāt šoreiz tas ir uzbāzīgs spēles "Rise of the Tomb Raider" mēģinājums pārdot to "Windows" veikalā.

Lai iemācītu savam "Windows 10" reizi par visām reizēm aizmirst slēpto reklāmu, ieejiet uzstādījumu sadaļā "Personalization":

Izvēlieties iespēju "Lock screen" un atslēdziet "Windows spotlight", izvēloties otru iespēju. Ņemiet vērā, ka līdz ar reklāmu pazudīs arī glītās bildītes.

Pie reizes neaizmirstiet atslēgt vēl vienu funkciju, caur kuru "Microsoft" var iemānīt vēl ko negaidītu:

Visbeidzot, izteikt savu neapmierinātību "Microsoft" varat arī personīgi, uzspiežot uz ekrāna augšējā labā stūra un izvēloties salauztas sirds ikonu.

Starp citu, ja reiz uzsākām stāstu par to, ka "Microsoft" piedāvā nopirkt "smagu" (noteikti nestrādās uz kura katra datora) spēli "Windows Store", tad īstais mirklis sniegt padomu, lai jūs tā nedarītu. Ne tāpēc, ka "Techlife" ir aizspriedumi pret "Microsoft", bet gan tāpēc, ka, iegādājoties spēli, uz jūsu datora tā nokļūst caur "Universal Application Platform". Tas ir gluži kā "Steam", tikai pieder "Microsoft" un tehniski ir krietni vājāks.

Spēlēm no "Universal Application Platform" piemīt vesels klāsts trūkumu:

  • Nav "SLI" un "CrossFire" atbalsta, kas sarūgtinās spēļu fanus ar vairākām videokartēm.
  • Vertikālā sinhronizācija vienmēr ieslēgta, kas ne vienmēr ir optimāli.
  • Vienmēr ieslēgts "Logu režīms bez rāmjiem", kas ne visus spēj iepriecināt.
  • Nav iespējas modifikācijām, kas saniknos entuziastus.
  • Nav ".exe" faila, kas nozīmē, ka spēli nevar pievienot citos spēļu servisos kā, piemēram, tajā pašā "Steam".
  • Pelītes "makrosi" nestrādā un tas ir vārdos neizsakāmi bēdīgi.

Protams, konkurenci vajadzētu atbalstīt un tādu saldo pārīti kā "Steam" un "GoG", nerunājot jau par lokālajiem servisiem vienas kompānijas vārdā kā, piemēram, "EA Origin" un "Blizzard Battle.net", jau sen vajadzēja pabīdīt malā. Bet pirms tam "Microsoft" vajadzētu tos panākt vismaz tehniskajā ziņā. Kā arī nodrošināt naudas atgriešanu par spēlēm, neizmantot "Windows 10" reklāmai un vispār kafija ar cepumiem no rīta arī derētu.