Dorsijs skaidroja, ka plānots "Twitter" padarīt tikai "dzīvāku", un noliedza izskanējušās ziņas, ka nākamnedēļ plānots ieviest jaunu algoritmu mikroblogošanas vietnē.
Tāpat uzņēmuma izpilddirektors uzsvēra, ka arī turpmāk ieklausīsies vietnes lietotājos.
Twitter is live. Twitter is real-time. Twitter is about who & what you follow. And Twitter is here to stay! By becoming more Twitter-y.— Jack (@jack) February 6, 2016
Ziņots, ka portāla "BuzzFeed" rīcībā esošā informācija liecināja, ka jaunnedēļ mikroblogošanas vietne "Twitter" iepazīstinās lietotājus ar jaunu algoritmu, kas nozīmē, ka turpmāk – līdzīgi kā sociālajā tīklā "Facebook" – ieraksti parādies, nevis hronoloģiski, bet gan secībā, kā to noteiks jaunizveidotais algoritms.
Katra lietotāja profilā parādīsies citu lietotāju veiktie ieraksti, balstoties uz "Twitter" jaunizveidoto algoritmu, kas noteiks, ko lietotāji varētu vēlēties redzēt visvairāk.
Šobrīd nav zināms, vai visiem mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotājiem būs jāpāriet uz šādu modeli piespiedkārtā vai jaunais algoritms būs kā izvēles funkcija.
Kā vēsta portāls, "Twitter" jauno algoritmu testējusi neliela lietotāju grupa. Iespējams, testēšanas rezultāti ir bijuši veiksmīgi, tāpēc jau jaunnedēļ "Twitter" ar algoritmu iepazīstinās visus lietotājus.
Pagaidām uzņēmums ir atteicies sīkāk komentēt pārmaiņas.
Tikmēr pašu mikroblogošanas vietni ir pārsalkuši neapmierinātu lietotāju tvīti, kuri, izmantojot mirkļbirku "#RIPTwitter", steiguši nopelt uzņēmuma jaunos plānus.
well, I still got tumblr, so... #RIPTwitter— M∆RY (@toraayjauregui) February 6, 2016
This is crazy: #RIPTwitter why are you rearranging our timeline based on the popularity of tweets when all we want is an "edit" button?!— Simon Rademan™ (@simonrademan) February 6, 2016
Really @Twitter!? What's the point of having an account if I can't see the post from the people I follow?! #RIPTwitter— Jason Stanton (@inkgeek009) February 6, 2016
Because getting rid of the favourites button wasn't enough #RIPTwitter— Muna (@xMunMun101x) February 6, 2016
The hashtag #RIPTwitter fits right in our theme. pic.twitter.com/N1jiyK0ACJ— DEATH by HIBACHI (@deathbyhibachi) February 6, 2016