Otrajā vietā ar 35,5% jeb 590 000 lielu auditoriju ierindojas e-pastu serveris "Inbox", bet trešo vietu ieņem video koplietošanas interneta vietne "YouTube" ar 33,6% jeb 557 000 lielu auditoriju.

Ceturtajā vietā ar 28,8% jeb 478 000 lielu auditoriju ir portāls "Delfi" latviešu un krievu valodā, bet piektajā vietā ar 28,2% jeb 467 000 auditoriju ir sociālais tīkls "Facebook".

Sestajā vietā ar 26,7% jeb 443 000 auditoriju ir sociālais tīkls "Draugiem.lv", bet septītajā vietā ar 23,3% jeb 387 000 lielu auditoriju ir portāls "Tvnet" latviešu un krievu valodā.

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi regulārā interneta patēriņa paradumu pētījuma "TNS Latvia Digital" rezultātus par 2015.gada pavasara periodu. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumiem digitālajā vidē, un tas tiek veikts, izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI).

Pētījuma veicēji norāda, ka pielietotā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visu pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem interneta lietošanas paradumus.

Pētījums par pavasara periodu veikts laika periodā no 2015.gada 2.februāra līdz 2015.gada 26.aprīlim, visā Latvijā aptaujājot 2029 pastāvīgos iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.