Alkohols, kustību trūkums un paškritika. Kļūdas, ko nepieļaut pēc treniņa
Foto: Shutterstock

Varbūt tev šķiet, ka vissvarīgākais ir tas, ko dari treniņa laikā. Taču tikpat nozīmīgs ir arī tas, ko dari pēc tā – tava darbība vai pretēji bezdarība ietekmē gan tavu muskuļu atjaunošanos, gan gaidāmos rezultātus. Tāpēc, lai netraumētu sevi un sasniegtu vēlamo, ir svarīgi iepazīties ar kļūdām, kuras nepieļaut pēc treniņa.

Cīņa ar lieko svaru, šķiet, ir viena no populārākajām tēmām sieviešu vidū, jo katrai kaut reizi, lūkojoties spogulī, ir licies, ka kāda tauku krunciņa ir par daudz. Taču, ļoti iespējams, daudzas vēlas sākt nodarboties ar sportu, lai uzlabotu jau esošo figūru un savu izturību. Jebkurā gadījumā ir svarīgi zināt, ko darīt pirms treniņa, treniņa laikā un pēc tā, kā arī kādas kļūdas nepieļaut, lai iegūtu vēlamos rezultātus un sevi netraumētu.

Šoreiz, iedvesmojoties no portāla ''Live Strong'', skaidrojam kādas kļūdas nepieļaut pēc treniņa.

Un atceries – ja tavs mērķis ir notievēt, pirms steidz par visām varītēm zaudēt svaru, konsultējies ar ārstu, vai tev tas vispār ir nepieciešams!


Source

DELFI Viņa

Tags

Sports Fitness Sievietes veselība
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form