Alkohols, kustību trūkums un paškritika. Kļūdas, ko nepieļaut pēc treniņa
Foto: Shutterstock

Varbūt tev šķiet, ka vissvarīgākais ir tas, ko dari treniņa laikā. Taču tikpat nozīmīgs ir arī tas, ko dari pēc tā – tava darbība vai pretēji bezdarība ietekmē gan tavu muskuļu atjaunošanos, gan gaidāmos rezultātus. Tāpēc, lai netraumētu sevi un sasniegtu vēlamo, ir svarīgi iepazīties ar kļūdām, kuras nepieļaut pēc treniņa.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Cīņa ar lieko svaru, šķiet, ir viena no populārākajām tēmām sieviešu vidū, jo katrai kaut reizi, lūkojoties spogulī, ir licies, ka kāda tauku krunciņa ir par daudz. Taču, ļoti iespējams, daudzas vēlas sākt nodarboties ar sportu, lai uzlabotu jau esošo figūru un savu izturību. Jebkurā gadījumā ir svarīgi zināt, ko darīt pirms treniņa, treniņa laikā un pēc tā, kā arī kādas kļūdas nepieļaut, lai iegūtu vēlamos rezultātus un sevi netraumētu.

Šoreiz, iedvesmojoties no portāla ''Live Strong'', skaidrojam kādas kļūdas nepieļaut pēc treniņa.

Un atceries – ja tavs mērķis ir notievēt, pirms steidz par visām varītēm zaudēt svaru, konsultējies ar ārstu, vai tev tas vispār ir nepieciešams!


Tags

Sports Fitness Sievietes veselība
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form