Pie vainas ir tavi šķidrumu lietošanas paradumi


Iemesli, kāpēc no rīta joprojām moka nogurums
Foto: Shutterstock

Dažkārt uzņemtā pārtika un it īpaši dzērieni var ietekmēt tava miega kvalitāti. Tāpat nav noslēpums, ka alkohola lietošana pirms miega tiešā veidā ietekmē to, kā gulēsi. Iespējams, tev šķiet, ka pēc pāris vīna glāzēm parādās nogurums un tev ir vieglāk iemigt, taču alkohola ietekmē tev būs grūtāk ilgstoši palikt miega stāvoklī. Tu, ļoti iespējams, vairākkārt nakts laikā atmodīsies vai daļēji atmodīsies, bet no rīta to neatcerēsies, kā rezultātā nespēsi saprast, kāpēc jūties nogurusi.

Tāpat pētījumi atklāj, ka alkohola lietošana var kavēt miega kvalitāti un traucēt atjaunošanās funkcijas miegā. Arī kāds šī gada augustā veikts pētījums rāda, ka alkohola lietošana pat četras stundas pirms gulētiešanas izraisa saraustīta miega stāvokli, kas nākamajā rītā noved pie noguruma un miegainības.

Kā to labot: Vienīgais risinājums ir samazināt alkohola un arī kofeīna patēriņu, it īpaši vairākas stundas pirms gulētiešanas.

Source

DELFI Viņa

Tags

Miegs Bezmiegs Sievietes veselība Stress
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form