Foto: Mavrix/Scanpix
Šie daudzie spoguļi, nesaudzīgais apgaismojums... Varbūt neziņa, ko tieši satiksi un kas tieši notiks sporta zālē..? Skaidrs tomēr ir viens - sievietēm sporta zāles apmeklējums nav tikai rosīšanās treniņbiksēs un krekliņā, jo divas trešdaļas nedodas uz turieni bez tādas ekipējuma sastāvdaļas kā make-up, vēstī "Daily Mail". Šis temats medijos aktualizējies pēc tam, kad slavenā operdziedātāja Ketrīna Dženkinsa (Katherine Jenkins - attēlā) tika novērota piedalāmies nesenajā Londonas maratonā ar pilnu make-up uz sejas.

Kāda britu aptauja parādījusi - piektdaļa sieviešu gatavas apmeklēt maratonu vai kādu citu publisko skrējienu tikai ar pilnu make-up uz sejas. 67% aptaujāto nav ar mieru doties bez make-up iepirkšanās tūrē un pusei sejas krāsojums ir pilnīgi nepieciešams, lai veiktu skolā vai augstskolā paredzēto skrējienu.

Lielbritānijā veiktā aptauja liecina, ka divas trešdaļas britu sieviešu pilnībā atbalsta operdziedātājas soli skriet pilnā make-up un būtu gatavas rīkoties tieši tāpat.

Aptauja skaidri padarījusi, ka pat viegls rīta skrējiens pa parku vairs nevar notikt bez kosmētikas kārtiņas - vismaz kaut kāds kosmētikas daudzums ir nepieciešams pusei aptaujāto sieviešu.

11% aptaujāto make-up nepieciešams faktiski visās dzīves situācijās, liecina resursa Escentual.com informācija. Emma Leslija no Escentual.com uzsvērusi - "Britu sievietes vienmēr vēlas izskatīties vislabākajā formā, un sporta centrs mūsdienās ir nopietna sociālās komunikācijas platforma".

Skaistumkopšanas industrija nesnauž, piedāvājot arvien lielāku ūdensizturīgās kosmētikas klāstu, kas noder arī apmeklējot sporta centru. Ražotāji uzsver, ka pilošie sviedri nespēs sabojāt uzklāto kosmētiku, un šis apstāklis veicina šādas kosmētikas arvien plašāku pielietojumu vietās, kurp agrāk sievietes gāja neuzkrāsojušās.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!