Ķirbju sezonā aktuāli: ērts lielais recepšu špikeris no A līdz Z

Ķirbju sezonā aktuāli: ērts lielais recepšu špikeris no A līdz Z
Foto: Shutterstock kolāža

Ir pienācis tas brīdis, kad jādomā, ko iesākt ar ķirbju ražu. Te nu lieti noderēs katra jauna ideja, kā garšīgi likt lietā makten brangos lielvēderaiņus. Pālapojot "Tasty" recepšu krājumus, uzgājām virkni ķirbjiem veltītu recepšu kolekciju, kur atrodamas gan zeltainu pankūku receptes, gan idejas gardām ķirbju krēmzupām, pildīšanai, sautēšanai un, protams, arī sulīgo dārzeņu saglabāšabai ziemas krājumiem.

Saulaini oranžais ķirbis ir īsts rudens dārgums, kura labās īpašības būtu jānovērtē gan tiem, kas cenšas atbrīvoties no liekajiem kilogramiem, gan tiem, kas vienkārši vēlas ik dienu baudīt gardas un veselīgas maltītes. Lielā oga ir bagāta dažādām minerālvielām un vitamīniem, kas ir ļoti būtiski, lai saglabātu organismu veselu, tādēļ ir vērts atklāt arvien jaunus veidus, kā ķirbi iekļaut ikdienas ēdienkartē.

Saskaņā ar Amerikas Nacionālo uzturvielu datubāzi 100 grami šīs milzu ogas satur vien 26 kalorijas, vienu gramu olbaltumvielu, 0.1 gramu tauku un 6.5 grami ogļhidrātu, no kuriem 0.5 grami ir šķiedrvielas, bet 2.5 grami ir cukuri.

"Ķirbis ir viena brīnišķīga oga, ko mēs varam ēst gan svaigu, gan ceptu, gan sāļu, gan saldu, izspiest no ķirbja sulu un pat iegūt vērtīgas sēklas! Ķirbis ir diezgan universāls produkts un to var iekļaut ļoti daudzu ēdienu sastāvā, padarot tos ar uzturvielām bagātākus. Kad gatavojat ēdienus vai spiežat sulas, ķirbjus, kuriem ir mīksta miza, droši varat nemizot. Tādā veidā uzņemsiet gan vairāk šķiedrvielu, gan arī vitamīnu un minerālvielu. Jo oranžāks būs ķirbis (tā mīkstums), jo vairāk antioksidantu tas saturēs – tātad, vērtīgāks," skaidro uztura speciāliste Eva Kataja.

"Tasty" piedāvātais ķirbju sezonas recepšu špikeris ir īpaši ērti lietojams, jo receptes jau ir sadalītas pa kategorijām, un tev atliks vien izvēlēties, kuru no, piemēram, septiņiem sacepumiem, 12 krēmzupām, piecos dažādos veidos pildītiem ķirbjiem, 10 ķirbju kūkām vai 10 lielās ogas konservēšanas veidiem izmēģināt jau šodien.

Lai labi garšo!

Source info

Tasty


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.
Dienas recepte
Nedēļas Top 10
Tasty iesaka