Mūsdienās pikaps no izteikta darba zirga kļuvis par izklaides, brīvā laika un aktīvā sporta automašīnu. Dažu pikapu dizains un aprīkojums neatpaliek no "premium" segmenta apvidniekiem un dažos aspektos tos pat pārspēj.

Vai tas ir labi vai slikti, studijas "Studio 3B" raidījums "TV Autoziņas" noskaidro piecu pikapu salīdzinošajā testā, ceļā dodoties ar "Toyota Hilux", "KGM (bij. "SsangYong") Grand Musso", "RAM 1500 5.7", kā arī jaunajiem "Ford Ranger" un "Volkswagen Amarok". Divi pēdējie nu kļuvuši par radiniekiem, jo top vienā Ford rūpnīcā Dienvidāfrikas Republikā. Vai ir vērts pārmaksāt vismaz 10 000 eiro par V6 dzinēju un VW emblēmu, atklās tikai interjeru un sīkāku detaļu salīdzinājums.

Lai pēc nopelniem novērtētu pikapu bezceļa spējas, raidījums talkā aicināja bezceļu braukšanas entuziastu Jāni Bernānu. Ar 4x4 mašīnām viņš brauc prieka, sporta un pat mazliet naudas pēc, ja gadās dubļu risēs vest piedzīvojumu kārus vecpuišus, ārzemniekus vai pat abus kopā.

Jāņa ieskatā mūsdienu pikapi kļuvuši daudz komfortablāki, taču saglabājuši bezceļu spējas. Tās gan apdraudot automašīnu sarežģītā uzbūve. Kādi atklājumi vēl gaidīja Jāni piecu pikapu testā, kādas papildgaismas izgaismo ceļu vislabāk un ko šajā ziņā pieprasa tehniskā apskate, uzzināsiet, noskatoties visu sižetu. Protams, ka pašā noslēgumā tiks paziņots arī salīdzinošā testa uzvarētājs.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!