Foto: Publicitātes attēli

Publiskajā telpā arvien vīd doma, ka "Rail Baltica" metīs līkumu Rīgai, vismaz – sākotnēji, tomēr uz priekšu tiek virzīti šī milzu projekta apakšposmi, tostarp nule kā sākta dzelzceļa tilta pār Daugavu būvniecība. Tiesa, šobrīd ir pieejami līdzekļi vien tilta pirmajiem trīs labā krasta balstiem un laidumiem starp tiem.

Tas ir tilta tehnoloģiski sarežģītākais posms, kurš ilgs aptuveni pusotru gadu. Šajā laikā ir jārēķinās ar satiksmes organizācijas izmaiņām Rīgas centrālajā daļā.

Eiropas Komisijas pārstāvji ir skarbi norādījuši, ka līdz 2030. gadam pa jauno dzelzceļa līniju ir jāsāk pārvadājumi ar vai bez savienojuma ar Rīgas Centrālo staciju, teic par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu Latvijā atbildīgās SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris, taču viņš "Delfi Biznesam" apņēmīgi pauž, ka uzņēmums ir koncentrējies uz variantu "ar Rīgu" un tas, viņaprāt, ir iespējams, lai gan tieši Rīgas posms ir projekta klupšanas akmens. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!