Foto: Publicitātes attēli
"Hyperjob" ir Latvijas jaunuzņēmums, kas izstrādā tehnoloģiskus risinājumus, lai palīdzētu uzņēmumiem piesaistīt talantus. Situācijās, kad darba sludinājumiem neatsaucas pietiekami daudz vai gana atbilstoši kandidāti, "Hyperjob" nāk talkā, piesaistot kandidātus vai apmācot uzņēmumus veiksmīgāk organizēt piesaistes procesu pašiem.

Ar "Hyperjob" izpilddirektoru un līdzdibinātāju Jāni Kreili runājām par to, kā jaunuzņēmums palīdz saviem klientiem augsti kvalificēta darbaspēka meklējumos. 

Latvijas vadošo jaunuzņēmumu un IT kompāniju – "Printful", "Tietoevry", "TestDevLab", "Accenture", "Lokalise", "GoCardless", "Printify" un "Hyperjob" – darbā pieņemšanas prakses ir gana atšķirīgas. "Delfi Bizness" rakstu sērijā šo uzņēmumu pārstāvji atklājuši, kāds ir rekrutēšanas process un kā palielināt savu veiksmes koeficientu, piesakoties darbā. Raksts par "Hyperjob" ir pēdējais šajā sērijā.

Kā meklē jaunos darbiniekus?

Galvenās kandidātu piesaistes stratēģijas, līdzīgi kā citiem uzņēmumiem, ir vakanču izsludināšana, lai kandidāti var pieteikties, un tiešā atlase. Atbilstošākās pieejas un izmaksas plāno atkarībā no vakances specifikas. "Ja ir ļoti tehniskas, grūti aizveramas vakances, kur kandidātu nav daudz, iesakām izvērtēt, cik daudz laika un līdzekļu ieguldīt sludinājumos, vai, iespējams, koncentrēties tikai uz tiešo kandidātu atlasi," skaidro Kreilis.  

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!