Foto: Vida Press
Rūpes par sevi, ķermeņa kopšana un vēlme izskatīties par saviem gadiem jaunākiem nav slikta. Un tomēr tās aprakstošais jēdziens "pretnovecošanās" ir ar negatīvu noskaņu un spriedzi. It kā vecums būtu lamuvārds, šim procesam ir jāpretojas, bet realizēt to tomēr nevienam nav izdevies. Tātad, ir laiks jaunai pieejai – proeidžingam!

Pateicoties meistarīgam mārketingam, bieds novecot aug un pretnovecošanās produktu ražotāji pelna. Tas nenozīmē, ka ir jāatsakās no šajos produktos esošajām, vērtīgajām sastāvdaļām (kā retinols), estētikas speciālisti un dermatologi tiecas mainīt vēstījumu ar pieeju – proeidžings – atbalstīt novecošanās procesu, koncentrējoties uz ādas dabīgo progresēšanu ar profilaktisku kopšanu, veselīgu dzīvesveidu un reaģēšanu uz ādas mainīgajām vajadzībām (tādi kā gadalaiki un ādas briedums).

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!