Foto: Unsplash

Vaicāsi – kas ir karstākā seksa tendence šobrīd? Atbilde skan – atturēšanās no tā! Lai arī mēs joprojām dzīvojam seksa piesātinātā pasaulē, brīvprātīgais celibāts nu pieredz savu slavas brīdi. Jā, tas, kas kādreiz tika uzskatīts par kaut ko neparastu, pēkšņi gūst arvien lielāku popularitāti. Bet kāpēc?

Pēdējā gada laikā sarunas par celibātu ir kļuvušas arvien aktuālākas, piemēram, "TikTok" netrūkst videoklipu, kuros jaunieši slavina atturēšanos no seksa. Tomēr pēdējās nedēļās šis temats pēkšņi kļuvis bezgala virāls. Pirmais un, iespējams, vissvarīgākais iemesls ir nesenā "Bumble" ažiotāža. Proti, uzņēmums (iepazīšanās platforma) jaunajā reklāmas kampaņā ņirgājas par celibātu. Kampaņas laikā ASV tika izvietoti reklāmas stendi ar saukļiem "Tu labi zini, ka celibāta solījums nav atbilde" un "Tev nebūs atteikties no randiņiem un kļūt par mūķeni".

Beigu beigās kampaņa nebija veiksmīga. Tā nekavējoties saņēma plašu pretreakciju internetā, un kritiķi apgalvoja, ka tajā nav ņemti vērā iemesli, kāpēc dažas sievietes vispār izvēlas celibātu. Celibāts var būt atbilde uz iepriekš gūtām dzīves traumām, kā arī atbilde aseksualitātei (dzimumtieksmes trūkums).

Komentētāja Džordana Emanuela, bijusī "Playboy" modele pie kampaņas materiāliem "TikTok", rakstīja: "Esmu šokēta par "Bumble" reklāmu. Pasaulē, kas cīnās par cieņu un autonomiju attiecībā uz mūsu ķermeni, ir šausminoši redzēt, ka iepazīšanās platforma grauj sieviešu izvēli. Vai šai lietotnei nebija paredzēts dot sievietēm iespēju satikties saskaņā ar viņu noteikumiem?" Pat Džūlija Foksa komentāros pie "TikTok" karuseļa, kurā redzami jaunās kampaņas attēli, rakstīja: "2,5 gadi celibātā, un nemelošu – bija ļoti labi."

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!