Foto: LETA

Līdz ar ārkārtējās situācijas beigām un dažādu Covid-19 ierobežojumu mīkstināšanu, "Rīgas satiksme" no otrdienas pārtrauks atlaižu bloķēšanu tiem klientiem, kuriem nebija Covid-19 sertifikāta, portālu "Delfi" informēja "Rīgas satiksme".

Tie klienti, kuriem tika bloķēts e-talons un atcelta atlaide, tiek aicināti, iepriekš pierakstoties, doties un kādu no "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem, lai izgatavotu jaunu e-talonu un atjaunotu atlaidi.

Lai noformētu jaunu e-talonu, kā arī atjaunotu braukšanas maksas atvieglojumu, klientam jādodas uz kādu no "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, noteikti līdzi jāņem pase vai eID.

Par jauna e-talona izgatavošanu jāmaksā 2,85 eiro.

Vienlaikus uzņēmums aicina klientus, kuri saņem braukšanas maksas atvieglojumus, pievērst uzmanību sava personalizētā e-talona statusa derīguma termiņam. Tuvojoties derīguma termiņam beigām, savlaicīgi jādodas uz kādu no klientu apkalpošanas centriem, lai pagarinātu atlaidi braukšanai sabiedriskajā transportā.

Uzņēmums norāda, ka pēc informācijas apmaiņas ar Nacionālo veselības dienestu sākotnēji kopumā bija ap 6000 klientu, kuri saņem Rīgas pašvaldības braukšanas maksas atvieglojumus, bet kuriem nav Covid-19 sertifikāta. Taču liela daļa no tiem šajā laika posmā jau esot vērsušies uzņēmuma klientu centrā, lai izgatavotu jaunu e-talonu un atjaunotu braukšanas maksas atvieglojumu. Atceļoties attiecīgajam Ministru kabineta rīkojumam, "Rīgas satiksme" paredz, ka šo cilvēku skaits varētu būt ievērojami mazāks.

Tāpat "Rīgas satiksme" atzīmē, ka attiecīgo valdības rīkojumu uzņēmums spēja realizēt, neatgriezeniski bloķējot šo klientu personalizētos e-talonus. Šis Ministru kabineta rīkojums paredzēja, ka braukšanas maksas atvieglojums uz ārkārtējās situācijas laiku, ko nosaka pašvaldība, nav piešķirams, ja pilngadīgam klientam nav Covid-19 sertifikāts.

"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa uzņēmuma informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā aizpildot pieteikuma anketu.

Valdības noteiktās izmaiņas Covid-19 sertifikātu izmantošanā pārējos "Rīgas satiksmes" klientus neietekmēs. Ja klients jau ir noformējis atlaižu saņēmēja statusu, tad arī turpmāk tas Rīgas sabiedriskajā transportā – autobuss, trolejbuss tramvajs, var braukt ar iepriekš piešķirto braukšanas maksas atvieglojumu.

Jau ziņots, ka no 1. marta stājas spēkā vairāki Covid-19 izplatības dēļ noteikto ierobežojumu atvieglojumi. Par tiem vairāk var lasīt šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!