Veselīgs miegs

Muskuļa trenēšana vien nelīdzēs. Ieteikumi, kā iegūt perfektu sēžamvietu
Foto: Shutterstock

Iepriekš pieminētais stress nav vienīgais faktors, kas var ietekmēt tavus rezultātus, cenšoties iegūt perfektas ķermeņa formas. Tāds ir arī miegs. Miega trūkums, tāpat kā stress, var negatīvi ietekmēt tavu vielmaiņu un hormonu līmeni asinīs. Un, kā jau, runājot par stresu, tika minēts, nogurums var izraisīt vēlmi pasūtīt neveselīgu ātrās ēdināšanas virtuves maltīti. Tādējādi paaugstināts stresa līmenis un miega trūkums var vēl vairāk paaugstināt svara pieauguma risku un apgrūtināt vēlamo rezultātu sasniegšanu.

Lai miegs būtu gana ilgs, dziļš un spirdzinošs, ieteicams pieturēties pie noteikta režīma. Mēģini ik vakaru iet gulēt vienā un tajā pašā laikā un ik rītu celties vienā un tajā pašā laikā. Kā arī, plānojot laikus, kad jādodas gulēt un kad jāceļas, atceries, ka tavam organismam ir nepieciešamas septiņas līdz deviņas stundas miega katru nakti. Savukārt, ja vaicā, kas var palīdzēt ātrāk iemigt, arī šeit visiem nelīdzēs vienas un tās pašas metodes, bet dažiem var palīdzēt silta vanna, krūze kumelīšu tējas vai grāmatas lasīšana pirms miega.

Tags

Fiziskās aktivitātes Skriešana Sports Veselīgs dzīvesveids Sievietes veselība Stress Veselīgs uzturs

Comment Form