Naktī bieži atmosties


Iemesli, kāpēc no rīta joprojām moka nogurums
Foto: Shutterstock

Nav obligāti nepieciešams stress vai alkohola lietošana pirms miega, lai nakts miers būtu caurs – tu bieži atmostos. Pietiek ar trokšņainiem kaimiņiem, dzīvesbiedru, kurš krāc vai daudz grozās, vai nedaudz vairāk gaismas, kas ieplūst pa guļamistabas logiem. Astoņu stundu nakts miers, kurš pavadīts grozoties, atmostoties un aizmiegot, atkal atmostoties un aizmiegot utt., pat tad, ja to no rīta neatminies, var likt no rīta justies tā, it kā tu nemaz nebūtu gulējusi.

Tāpat saraustīts miegs uz tavu ķermeni var atstāt tādas pat negatīvas sekas kā bezmiegs. Pētījumi rāda, ka cilvēks, kurš cieš no saraustīta miega, nakts laikā nespēj miega stāvoklī noturēties ilgāk par četrām stundām – atlikušās stundas, kuras it kā gulētas, pavadītas grozoties un atmostoties. Turklāt nemitīga pamošanās nakts laikā var būtiski ietekmēt tavu spēju noturēt uzmanību, koncentrēties un var radīt sliktu garastāvokli.

Kā to labot: Ja tevi naktī atmodina dažādi trokšņi, tad to samazināšanai vislabāk noderēs ausu aizbāžņi. Taču ja tevi modina gaisma, vari iegādāties miega masku, kas tevi līdz pat pirmajam modinātāja signālam turēs tumsā.

Tomēr, ja neviens no minētajiem iemesliem nav vainojams pie tavas noguruma, iespējams, tavs organisms tādējādi cenšas signalizēt par nopietnām veselības problēmām. Tādā gadījumā vislabāk vērsties pie ārsta, kurš palīdzēs atrast noguruma vaininieku un to ārstēt. Lasi šeit un uzzini par kādām veselības problēmām var liecināt nepārejošs nogurums.

Source

DELFI Viņa

Tags

Miegs Bezmiegs Sievietes veselība Stress
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form