Foto: LETA
Gadījumā, ja jaunajam "ViVi" elektrovilcienam rodas problēmas, bet pasažierim ir ārkārtas situācija un viņš tiešām nevar gaidīt, piemēram, ir jābūt lidostā, ārstniecības iestādē, "ViVi" aicina uzreiz doties pie konduktora kontroliera un informēt par situāciju, lai atrastu alternatīvu – taksometru, portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā "Pasažieru vilciens".

Risku mazināšanas plāns paredz, ka jaunie vilcieni iespējami mazāk kursē pa viensliežu ceļiem, vilcienu rezerve gadījumam, kad jāpārved pasažieri, jaunie elektrovilcieni, kas pašlaik nekursē un kuriem notiek defektu novēršana, pēc tās atgriezīsies satiksmē kopā ar "Škoda Vagonka" inženieri, kā arī samazināts reisu skaits par 2%, izvēlēti reisi, kur 15-30 minūšu laikā pirms un pēc atceltā reisa ir pieejams cits.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!