Desertu idejas tievētājām
Foto: Shutterstock

Ar ko našķēties, ja rūpējies par figūru? Slaidajai līnijai un veselībai kaitīgi tie deserti un saldumi, kuros ir daudz taukvielu un cukura, tādēļ uzmanība ir jāpievērš ne tikai enerģētiskajai vērtībai, bet arī produktu sastāvam, iesaka uztura speciālisti.

Ja aktīvi sporto un ievēro veselīga uztura pamatprincipus, cenšoties izvairīties no saldumiem un miltu produktiem, palutini sevi vismaz reizi nedēļā ar kādu vieglu desertu.

Augļu un ogu želejas un pudiņi ar zemu cukura saturu

To pagatavošanai var izmantot pienu vai jogurtu. Tauku saturs šādā desertā būs no 0 līdz 2,5%, savukārt cukura daudzumu kontrolēsi tu pati!

Saldējums

Izvēlies piena saldējumu, tauku saturs nepārsniegs 3-5%, bet enerģētiskā vērtība tam ir ap 120 kcal.

Piena un jogurta kokteiļi, kam pievienoti augļi.

Zefīrs un marmelāde - šo saldumu pamatā ir olbaltumvielas un augļu biezenis. Ņem vērā - zefīrs un marmelāde satur daudz cukura, tādēļ nepārspīlē ar daudzumu.

Biskvīta mīkla - biskvītu gatavo, nepievienojot taukvielas. Uzcep biskvīta ruleti ar jogurta krēmu!

Plaucētās mīklas izstrādājumi, piemēram, vēja kūkas. Pati par sevi šī mīkla nav barojoša, šo kūku enerģētiskā vērtība un saldums būs atkarīgi no pildījuma. Pagatavo vēja kūkas ar vājpiena biezpiena krēmu vai augļu biezeni.

Un, protams, melnā šokolāde. Kā zināms, tumšajā šokolādē ir daudzi vērtīgi antioksidanti, mikroelementi un vielas, kas uzlabo noskaņojumu.

Svarīgi atcerēties, ka saldumus vēlams ēst dienas pirmajā pusē. Izbaudi!

Source

Tasty

Tags

Sarakstu karuselis
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form