Rumbula, Berģi, Dreiliņi: kur Rīgā varēja būt tramvajs, bet nebūs
Foto: LETA

Par jaunām tramvaja līnijām Rīgā runāts vairākus gadus, un pašlaik realizācijai vistuvāk ir Skanstes tramvaja līnija, ko plānots izbūvēt pa maršrutu Pērnavas iela-Senču iela-Zirņu iela-Skanstes iela-Sporta iela.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Šo ieceri kritizē par to, ka tādējādi tiks skarti Lielie kapi, ko dome noliedz, savukārt transporta eksperti vērš uzmanību uz to, ka līdz šim neviens plānošanas dokumentā šāda līnija nav paredzēta un tramvaju savienojums ar citiem Rīgas rajoniem būtu lietderīgāks.

Rīgas ilgtspējīgas attīstības stratēģijā līdz 2030. gadam gan teikts, ka tramvajs ir pilsētas sabiedriskā transporta sistēmas mugurkauls un tā prioritārie attīstības virzieni ir Skanste, Rumbula, Dreiliņi un Bukulti. Savukārt sadarbībā ar kaimiņu pašvaldībām iespējama tramvaja attīstība uz Mārupi – starptautisko lidostu "Rīga" un Ķekavu.

Portāls "Delfi" piedāvā nelielu atskatu uz to, kur vēl savulaik bija plānots izveidot tramvaja līnijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Eiropas Savienība Kapu tramvajs Lasāmgabali Nils Ušakovs Rīgas dome Rīgas satiksme Skanstes tramvajs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form