Biķernieku trasē pulcējās vēsturisko automobiļu īpašnieki, kuri sacentās sērijas 'Dzintara Aplis' ceturtajā posmā. Starp dalībniekiem bija visai kolorītas un ļoti lolotas mašīnas.
1
Sacīkstes, ko organizēja Rīgas taksometru parka fiziskās kultūras kolektīvs, aizsākās tad, kad šīs automašīnas nebūt neskaitījās vecas - 1964. gadā.
Publicitātes foto
2
Tā kā Biķernieku šosejas trase vēl iekārtota nebija, automašīnas riņķoja gan Mežaparkā, gan uz Rīgas kultūras un atpūtas parka asfaltētajiem apļiem.
Publicitātes foto
3
Pirmajā ‘Dzintara Volgā’ GAZ klasē 19 galībnieku starpā uzvaras laurus plūca Aleksandrs Karamiševs, kurš ar savu zaļo Volgu Mežaparkā sasniedza ātrumu 105 km/h.
Publicitātes foto
4
Sacīkšu norises vieta tika mainīta gan uz Mežaparku, gan Rīgas bijušo hipodromu, taču 1968. gadā ‘Dzintara Volga’ uz palikšano noparkojās Biķerniekos.
Publicitātes foto
5
Pasākuma sākotnējie organizatori - Rīgas taksometru parks - bieži vien plūca uzvaras laurus, jo, ikdienā pārvietojoties ar Volgām, viņu izkoptais prasmju līmenis bija ļoti augsts.
Publicitātes foto
6
‘Dzintara Volgas’ popularitāte un prestižs, pateicoties organizatoru un tiesnešu darbam, pieauga ļoti strauji, galu galā kļūstot par otrajām prestižākajām Padomju laka sacīkstēm aiz PSRS čempionāta.
Publicitātes foto
7
Sacensību augstākais punkts tika sasniegts 1980. gadā, kad uz starta līnijas stājās 154 sportisti no 23 PSRS pilsētām. Vēlāk sacīkšu popularitāte mazinājās, mainoties politiskajiem un ekonomiskajiem apstākļiem, līdz 1991. gadā ‘Dzintara Volga’ norisinājās pēdējo reizi.